۰ نفر

مدل جدید نیسان X-TRAIL روانه بازار شد +تصاویر

۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰:۱۶
کد خبر: 225899
مدل جدید نیسان X-TRAIL روانه بازار شد +تصاویر

اگر نیسان جوک را مدل جوان‌پسند محصولات نیسان بدانیم، اکس تریل را باید یک خودروی خانوادگی نامید. خودرویی که بازارهای آسیایی علاقه زیادی به آن نشان داده و موفقیت این بخش از بازار نیسان را در آن تضمین کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران،  اینک اکس‌تریل در بازار خاورمیانه جایگاهی ویژه دارد، و به همین مناسبت ژاپنی‌ها مدل‌های 2018 را با تغییری ملایم روانه بازار این کشورها کرده‌اند.

نیسان

نیسان تغییر زیادی در این مدل ایجاد نکرده است. البته این  روند همیشگی خودروسازهای ژاپنی در جراحی خودرو است.

نیسان

درب موتور در این خودرو بیشتر از دیگر عناصر  ظاهر خارجی مانند گذشتگان خود است. در زیر این درب نیز -در برخی از نسخه‌ها- شاهد یک موتور 2.5 لیتری هستیم که با گشتاور 230 نیوتن‌متر 170 اسب‌بخار قدرت دارد.

اما فرمان خودرو در فضای داخلی رضایتتان را جلب می‌کند. اکس‌تریل 2018 دارای یک فرمان گرد نیست. بخشی از فرمان مانند یک خط راست طراحی شده است. دلیل آن کنترل بهتر در سرعت بالاست. تریم داخلی خودرو نیز پذیرای مواد بهتری است و اینجا می‌توانید از بهبود کیفیت خودرو سخن بگویید.

نیسان

نیسان

اما اکس تریل‌های جدید جلو پنجره بزرگتری دارند که خودرو را عضلانی جلوه می‌دهد.  چراغ‌ها نیز در کنار این جلوپنجره کشیده و باریک‌تر شده‌اند. چراغ‌هایی که در این نسخه فول LED هستند و در کنار خط و چین و شکن‌های مشکی رنگ، خشن به نظر می‌رسند.

نیسان