۰ نفر

درخواست نبش قبرمرد بساز بفروش

۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱
کد خبر: 227244
درخواست نبش قبرمرد بساز بفروش

دختر جوان یک ساختمان ساز با حضور در دادسرای جنایی خواستارنبش قبرو بررسی علت مرگ مرموز پدرش شد. او مدعی است ردپای نامادری‌اش نیزدر این ماجرا وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، دیروز دختر جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و خواستار نبش قبر و بررسی پرونده مرگ پدرش شد. او در این رابطه به خبرنگار ما گفت: «10 ساله بودم که پدرم من ومادرم را ترک کرد ومدتی بعد هم از مادرم جدا شد. پدرم که بساز بفروش بود و وضع مالی خوبی داشت، دو سال قبل با زن جوانی در ارومیه ازدواج کرد. التبه آنها در تهران زندگی می‌کردند و پدرم برای کار به ارومیه می‌رفت. 20 شهریور امسال پدرم در خانه ازحال رفته بود. همسرش هم دارویی را که نمی‌دانم چه بوده به پدرم خورانده است. بعد از آن پدرم را درحالت بیهوشی به بیمارستان انتقال داده‌اند ولی او چند ساعت بعد فوت می‌کند. پزشک درمانگر سرطان پدرم هم اعلام کرد که او به خاطر سرطان نمرده است. بیمارستان هم گفته او عفونت داشته وبه همین خاطر جان باخته است. ولی پدرم چند روز قبل آزمایشی داده بود که هیچ عفونتی هم نداشته است. حالا به اینجا آمده‌ام تا دستور نبش قبر پدرم صادر شود و مشخص شود علت اصلی مرگش چه بوده است.

با شکایت دختر جوان، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور ارسال پرونده بالینی مرد میانسال ازپزشکی قانونی را صادر کرد تا علت مرگ بررسی شود.