۰ نفر

گروگانگیری داماد به خاطر مهریه

۲ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۰۵
کد خبر: 195205
گروگانگیری داماد به خاطر مهریه

مرد جوان که برای گرفتن مهریه خواهرش ، با دو مأمور قلابی ، شوهر او را دزدیده بود ، به اتهام آدم ربایی پای میز محاکمه رفت .

 در این حادثه که بیست و چهارم تیر سال 94 اتفاق افتاد، مرد جوانی که ربوده شده بود علیه برادرزنش شکایت کرد و مدعی شد او را ربوده و مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران ، در پی این شکایت «بهروز» 38 ساله برادرزن شاکی دستگیر شد و پس از بازجویی و تکمیل پرونده، سرانجام صبح دیروز به اتهام آدم‌ربایی در شـــــــــــــــــــعبه پنجم دادگاه کیفری به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت – مستشار دادگاه – تحت محاکمه قرار گرفت. در آغاز جلسه شاکی پرونده در برابر قضات ایستاد و به طرح شکایت پرداخت و سپس رئیس دادگاه سؤالات خود از متهم آغاز کرد:

 

شغلت چیست؟

در کار خرید و فروش ملک هستم.

چه شد که تصمیم به آدم‌ربایی گرفتی؟

من قصد آدم‌ربایی نداشتم فقط برای اینکه دامادمان مهریه خواهرم را بدهد او را دزدیدم و تحویل پلیس دادم.

مهریه خواهرت چقدر بود؟

یکصد سکه. چند ماه پیش با شکایت خواهرم دادگاه حکم داد که شوهرش 30 سکه را به صورت نقدی بدهد و مابقی را به صورت اقساطی پرداخت کند. اما با گذشت چند ماه خبری نشد. دامادمان قصد نداشت مهریه خواهرم را بدهد به همین خاطر با یکی از دوستانم که وکیل بود صحبت کردم و با دو پسر جوانی که او به عنوان مأمور معرفی کرد سراغ شوهرخواهرم رفتیم. در آنجا با حکم جلبی که خواهرم داشت او را دستگیر کرده و به باغی در شمال تهران بردیم و پس از آن به کلانتری ولنجک معرفی‌اش کردیم که او مدعی شد من او را ربوده‌ام.در پایان اظهارات متهم، قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند تا حکمشان را درباره او صادر کنند.دو متهم دیگر پرونده که در قالب دو مأمور قلابی در این آدم‌ربایی همراه متهم بودند، فراری هستند و تاکنون مأموران موفق به دستگیری آنها نشده‌اند.