۰ نفر

آتش سوزی مجتمع مسکونی بزرگراه شهید نواب ۷ مصدوم بر جای گذاشت

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۰۷
کد خبر: 193870
آتش سوزی مجتمع مسکونی بزرگراه شهید نواب ۷ مصدوم بر جای گذاشت

مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی گسترده مجتمع مسکونی در بزرگراه شهید نواب،7 مصدوم بر جای گذاشت.

واحد کیانی مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی با اشاره به آتش سوزی گسترده مجتمع مسکونی در بزرگراه شهید نواب اظهار داشت:با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی ساکنان یک مجتمع مسکونی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 5، 52 و 85 به همراه گروه امداد و نجات 1، خودرو حامل دستگاه های تنفسی، نردبان، تشک نجات و خودرو بالابر با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 17:00 روز گذشته به بزرگراه شهید نواب(مسیر جنوب به شمال)، حوالی خیابان محبوب مجاز اعزام شدند.

 مدیر منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران گفت: یک واحد مسکونی حدوداً 70 مترمربعی در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی پنج طبقه آتش گرفته و شعله های سرکش آتش به سرعت در حال سرایت به طبقات دیگر بود.

وی با اشاره به اینکه دود ناشی از آتش سوزی به طبقات بالایی و راهروهای مجتمع مسکونی سرایت کرده بود، افزود: با توجه به احتمال محبوس شدن افراد در میان دود و آتش، آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان اصلی برق و گاز و ایمن سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی وارد محل حادثه شدند و در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

مدیر منطقه پنج عملیات تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات تنفسی وارد مجتمع مسکونی شدند و پس از بررسی و جستجو، 10 نفر از ساکنان را از واحدهای مسکونی و راهروها به خارج از مجتمع مسکونی انتقال دادند.

کیانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مصدومیت هفت نفر از ساکنان، آتش نشانان مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل دادند.