۰ نفر

مصدومیت ۱۰ نفر در آتش سوزی تالار عروسی

۱۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۳۶
کد خبر: 184892
مصدومیت ۱۰ نفر در آتش سوزی تالار عروسی

سخنگوی اورژانس مازندران، از مصدوم شدن ۱۰ نفر بر اثر آتش‌سوزی در یک تالار عروسی در منطقه درویش‌خیل جاده آمل به بابل خبر داد.

«زکریا اشکپور» اظهار کرد: در ساعت ۲۳ و ۲۳ دقیقه چهارشنبه ۹ فروردین‌ماه، خبر وقوع حادثه  آتش‌سوزی در یک تالار عروسی به مرکز پیام اورژانس آمل اطلاع داده شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: این حادثه در یک تالار عروسی در جاده آمل به بابل در منطقه درویش‌خیل اتفاق افتاد و پس از اعلام اینکه در تماس‌ها گفته شد تعداد مصدومان زیاد هستند ۸ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

اشکپور تصریح کرد: در این حادثه ۱۰ نفر به دلیل استنشاق دود برخواسته از قسمت زیرزمین به طبقات فوقانی دچار تنگی نفس و مشکلات تنفسی شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران، گفت: ۸ نفر مصدوم این حادثه به بیمارستان‌های امام رضا و ۱۷ شهریور آمل منتقل و ۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

این مسئول، یادآور شد: در اولین دقایق بروز این حادثه یحیی صالح طبری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران برای بررسی موضوع و مدیریت در صحنه حادثه و نقل و انتقال سریع مصدومان در محل حادثه حضور پیدا کردند.