۰ نفر

مرگ خاموش راننده ایسوزو در مشهد

۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۱۶
کد خبر: 179305
مرگ خاموش راننده ایسوزو در مشهد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: راننده 36 ساله خودروی ایسوزو بر اثر روشن کردن دو دستگاه پیک‌نیک در فضای محصور کابین خودرو ، دچار مسمومیت با گاز سمی منوکسیدکربن شد و جان باخت.

مهدی رضایی عنوان کرد: وقوع حادثه مشکوک به گازگرفتگی ظهر امروز توسط متصدی پارکینگ خودروهای سنگین در بزرگراه آزادی به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی نجاتگران ایستگاه سی و ششم آتش‌نشانی را بدون فوت وقت به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به خارج کردن مرد حادثه‌دیده از کابین خودرو توسط تیم امداد و نجات آتش‌نشانی، اظهار کرد: پس از بررسی علائم حیاتی مرد جوان توسط تکنسین‌های اورژانس، مرگ وی تایید شد.

رضایی با اشاره به وجود دو پیک‌نیک روشن در فضای محصور کابین خودرو، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه، مرد مزبور به دلیل مسمومیت شدید ناشی از استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن جان خود را از دست داده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه متوفی برای بررسی علت دقیق وقوع حادثه به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: متاسفانه در فصل سرما برخی از افراد به‌ویژه رانندگان خودروهای سنگین از گازهای پیک‌نیکی در کابین خودرو استفاده می‌کنند که این عامل بسیار خطرناک بوده و پیامدهایی نظیر این حادثه به دنبال خواهد داشت.