۰ نفر

بزرگترین شرکت هرمی کشور منهدم شد

۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۰۶
کد خبر: 176639
بزرگترین شرکت هرمی کشور منهدم شد

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: این شرکت با سوء استفاده از نام شرکت گلدن گرین فارکس که یک شرکت انگلیسی است و در زمینه تبادل سرمایه ارزی فعالیت می کند توانست پول هنگفتی را به جیب بزند.

سردار محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از انهدام بزرگترین شرکت هرمی در کشور خبر داد و گفت: این شرکت با سوء استفاده از نام شرکت گلدن گرین فارکس که یک شرکت انگلیسی است و در زمینه تبادل سرمایه ارزی فعالیت می کند توانست پول هنگفتی را به جیب بزند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از برنا، او افزود: تاکنون صد شاکی به پلیس مراجعه کرده و مطمئنا این کلاهبرداری گسترده تر است و چندین هزار نفر را در برگرفته است.

او تصریح کرد: کف سرمایه گذاری در این شرکت باصطلاح تبادل سرمایه ارزی از 50 میلیون تومان شروع و تا چندین میلیون تومان گزارش شده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه گفت: با توجه به اینکه کلاهبرداران این شرکت هرمی سرمایه ها را تبدیل و یا به انحای دیگر سرمایه گذاری کرده اند، امکان بازگشت پول ها ممکن نیست.

او در پایان اذعان کرد: چنانچه افرادی مورد سوء استفاده این شرکت هرمی قرار گرفته اند، می توانند به پلیس آگاهی در تهران و شهرستان ها برای ارایه شکایت مراجعه کنند.