۰ نفر

آخرین جزئیات اسیدپاشی در افسریه تهران

۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۵۵
کد خبر: 158323
آخرین جزئیات اسیدپاشی در افسریه تهران

رئیس بیمارستان مطهری از سوختگی شدید ۲ زن براثر اسیدپاشی در پایتخت خبر داد و گفت: احتمالاً نزاع خانوادگی دلیل این حادثه بوده است.

با اشاره به حادثه اسیدپاشی برای دو زن در پایتخت گفت: این حادثه صبح امروز به وقوع پیوسته و وضعیت یکی از خانم‌ها به دلیل اینکه دچار سوختگی شدید سر و صورت شده وخیم است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی افزود: یک نفر از این حادثه‌دیدگان نیز دچار 35 درصد سوختگی شده ولی بیشتر سمت پاهای او دچار مشکل شده و پزشکان اقدامات اولیه را همچون تزریق آنتی‌بیوتیک، انجام پانسمان و مایع‌درمانی انجام داده‌اند و این فرد در لیست عمل قرار گرفته است.

رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری ادامه داد: یک نفر از حادثه‌دیدگان نیز در حال حاضر در ICU بیمارستان سوختگی شهید مطهری بستری بوده و دچار 25 درصد سوختگی در ناحیه سرو صورت شده است. این فرد زمان انتقال به بیمارستان به‌شدت حالش وخیم بوده ولی اکنون با تزریق آنتی‌بیوتیک و انجام اقدامات اولیه وضعیتش به حالت پایدار رسیده است.

ده‌مرده‌ای با بیان اینکه هر دو بیمار توسط چشم‌پزشک مشاوره بینایی شده‌اند، گفت: مشخص نیست که یکی از خانم‌ها که دچار 25 درصد سوختگی شده، بینایی خود را از دست داده یا خیر؛ چراکه اسید حالت خورندگی داشته و می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را به‌همراه داشته باشد.

وی گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه و تحقیقات پلیس ظاهراً هر دو فرد حادثه‌دیده با یکدیگر نسبت فامیلی زن برادر و خواهر شوهر داشته است. ولی با این حال اطلاعات متناقض بوده و علت قطعی این حادثه مشخص نشده است.