۰ نفر

همکاری پلیس ایران و روسیه

۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۰۵
کد خبر: 302022
 همکاری پلیس ایران و روسیه

معاون فرمانده نیروی انتظامی با رئیس سازمان پلیس مسکو دیدار کرد و دو طرف در خصوص توسعه همکاری‌ها گفت وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار پاسدار حسن کرمی معاون نیروی انتظامی و فرمانده یگان های ویژه ناجا امروز از واحدهای اداره وزارت کشور شهر مسکو (سازمان پلیس) بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت پلیس مسکو آشنا شد.

در چارچوب برنامه این سفر، سردار کرمی با ژنرال پلیس سرگئی پلاخیخ رئیس اداره پلیس مسکو دیدار و دو طرف درخصوص موضوع های مربوط به همکاری ها بین سازمان های انتظامی دو کشور گفت وگو کردند.

رئیس سازمان پلیس مسکو در ابتدای دیدار ازسطح عالی پذیرش طرف ایرانی از هیات پلیس مسکو در تهران که اوایل سال جاری میلادی برگزار شد، قدردانی کرد.

وی یادآورشد: از سال 2011 همکاری های نزدیکی بین سازمان های پلیس ما (مسکو و تهران) برقرار شده است، ما برای برقراری روابط سازنده و مشارکت با یکدیگر و نیز مبادله تجربیات آماده ایم.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در دیدار (طرف ایرانی) با شرایط انتظامی پایتخت مسکو، ساختار سازمان پلیس این شهر ، مرکز اقدام سریع موسوم به «02» و فعالیت واحدهای تامین نظم پایتخت از جمله واحد نیروی ویژه پلیس مسکو به نام «آمون» آشنا شدند.