۰ نفر

گلف‌بازی ترامپ در اسکاتلند پیش از دیدار با پوتین

۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۹:۰۰
کد خبر: 285243
گلف‌بازی ترامپ در اسکاتلند پیش از دیدار با پوتین

دونال ترامپ که قرار است فردا(دوشنبه) با ولادیمیر پوتین دیدار کند، برای استراحت به در زمین گلف خود در اسکاتلند رفت البته در آنجا هم با تظاهرات اعتراضی مخالفان خود روبه‌رو شد.

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در ادامه سفر اروپایی خود و پیش از حضور در نشست با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه که قرار است در هلسینکی فنلاند برگزار شود، به زمین گلفش در اسکاتلند رفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در همین حال ده‌ها تن از معترضان چندصد متر دورتر از زمین گلف "ترنبری" ترامپ مشغول سر دادن شعارهایی علیه او بودند اما رییس جمهور آمریکا برای این تظاهرکنندگان دست تکان داد و به نظر رسید که چیزی به آنان گفت اما معترضان او را به سخره گرفتند.

ترامپ با توصیف گلف به عنوان "شاخه ورزشی اصلی" خود در توییترش نوشت: هوای خوبی است و این‌جا فوق‌العاده است! فردا برای دیدار با ولادیمیر پوتین به هلسینکی می‌روم.

به نظر می‌رسد که ادعاهای مطرح شده در خصوص مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا دیدار رودررو میان ترامپ و پوتین در پایتخت فنلاند را تحت تاثیر خود قرار دهد و در آمریکا نیز از ترامپ توقع می‌رود که در خصوص این مساله با پوتین گفت‌وگو کند.

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا ابراز امیدواری کرده و گفته است: من مطمئنم که این دیدار آمریکا را در وضعیت بهتری قرار می‌دهد و به نظر بسیار مهم است که این دو با یکدیگر دیدار کنند.

دونالد ترامپ در یک کنفرانس خبری اظهار کرد، در دیدار با پوتین مساله مداخله روسیه در انتخابات را مطرح خواهد کرد اما تصریح کرد که پیش‌بینی نمی‌کند در خصوص این مساله پیشرفتی در این دیدار صورت گیرد.