۰ نفر

حمله هوایی عربستان به یمن تعدادی کشته و مجروح برجای گذاشت

۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۰۵
کد خبر: 180235
حمله هوایی عربستان به یمن تعدادی کشته و مجروح برجای گذاشت

حمله هوایی صبح امروز جمعه عربستان به مناطق مسکونی استان حجه در یمن یک کشته و7 زخمی به جا گذاشت.

به گزارش شبکه خبری المسیره ،حمله هوایی صبح امروز جمعه عربستان به خانه ها ومحله های مسکونی منطقه حیران استان حجه بر اساس آمار اولیه یک کشته و7 زخمی به جا گذاشت و این در حالی است که وضعیت برخی زخمی هاوخیم گزارش شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، هواپیماهای متجاوز عربستانی آمریکایی همچنین امروز با بمب های خوشه ای به مناطق مسکونی منطقه البرکه هم مرز با شهر صعده حمله وسه تن را کشته و4 تن دیگر را زخمی کردند. 

متجاوزان عربستانی آمریکایی شب گذشته پنجشنبه نیز محله ها ومناطق مسکونی استان های صعده از جمله منطقه المتجرف در شهر الظاهر این استان و مناطق حرض ومیدی در استان حجه را با بمب های خوشه ای طی چند نوبت مورد حمله قرار دادند.

هواپیماهای متجاوز منطقه السواد در استان صنعا پایتخت یمن را طی دو نوبت ومنطقه حیس در استان الحدیده را طی 3 نوبت بمباران کردند. 

عربستان همراه با چند کشور عربی و آمریکا از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد. 

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از12 هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.