۰ نفر

خیانت زنان به یکدیگر!

۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷
کد خبر: 233293
خیانت زنان به یکدیگر!

هنوز با من هم سفره می شود ، صحبت می کند، می خوابد و می خندد دیگر خودم هم معنی خنده هایش را نمی فهمم انگار به من می خندد و می گوید: چقدر ساده ای تو!...نمی داند که من همه چیز را میدانم! می‌گویند واقعیت تلخ است اما نه به تلخی خیانت...خیانت واژه ی تلخیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تبیان، به راستی که خیانت حقیقتی زهر آگین فرود دشنه پی در پی بر پیکره زندگی است . هرگز «بخشیدہ» نمیشود آنکه به فروپاشی آشیانه ی عشق برخاست و دلی را پژمرد...خیانت، زنان ،آرایش غلیظ ،بدحجابی ،بی حیایی، عشوه گری ،همسر زندگی ،زناشویی ،کمبودها ،بیماری، اعتیاد ،تنوع طلبی، خیانتکار ،خیانت دیده ،عاشقی ،خانواده ایرانی، آسیب ها

راستی شما حواستان به دور و برتان هست؟! این روزها روابط فرا زناشویی زیادی به گوشمان می رسد نمونه اش خبر فرود اضطراری هواپیما به دلیل دعوای زن و شوهر ایرانی بر سر خیانت بودکه برخی از ما بخاطر جالب بودن خبر خندمان گرفت و برخی گفتیم بیچاره آن زن! اما باید دچار خیانت شده باشید تا درد آن را متوجه شوید.

متاسفانه حتی گاهی می بینیم که مردان و یا زنانی دست به خیانت می زنند که به زبان اظهار عشق به همسرشان را می‌کنند و از حیا زبان زد هستند اما سوال اینجاست که چه می شود خیانت رخ می دهد؟

خیانت بی حجاب ها!

چگونه می توانی زن باشی و به هم جنست خیانت کنی؟!

 آری! تو گاهی بی آنکه خودت بخواهی و یا حتی بدانی که در حال فروپاشی یک زندگی هستی به هم جنست خیانت می کنی... می دانی!بدحجابی هم نوعی خیانت است.همان موقعی که با بدحجابی و آرایش و اندامت ،پاکی را از چشمان شوهرم گرفتی و مرا از قلب شوهرم بیرون کردی و خانه گرممان را ویران کردی... آیا این چیزی غیر از خیانت است؟!

تو فقط به من بگو باید چقدر جان و زمان و انرژی داشته باشم تا در مسابقه عشوه گری های خیابانی  شما چشم و قلب همسرم را نگه دارم؟!

خیانت زنان به یکدیگر

لازم است این را بدانید که غالب بر ۹۰درصد مردان به صورت فطری اهل خیانت به همسرشان نیستند اما متاسفانه بدحجابی موجود در جامعه است که باعث می شود آقایان که به صورت فطری به دنبال لذت های زودرس و در لحظه هستند با یک نگاه دلشان بلرزد و ارتباط برقرار کنند و در آخر دست به خیانت بزنند  لذا این خود ما زن ها هستیم که با آرایش غلیظ و پوشش های زننده زمینه ی خیانت را فراهم می کنیم چرا که زنان به سبب آن که دارای جاذبه‌های جنسی هستند به سادگی می‌توانند مردانی را به سمت خود جذب کنند اما سوال من از شما این است که اگر شما زن هستید پس به درستی می توانید خود را جای یک زن خیانت دیده بگذارید و احساسات او را درک کنید پس چگونه است که نمی توانید در برخورد و نوع پوشش تان اخلاق را رعایت کنید و باعث ویرانی یک زندگی نشوید ؟! به راستی که زنانی که هیچ گونه حد و مرزی در برخورد با مردان قائل نیستند و در عشوه‌گری برای مردان متاهل استاد هستند آنها شیاطینی بیش نیستند چنانکه خداوند همواره از مکر و حیله زنان خائن سخن به میان می آورد. آیات 51 و 52 سوره یوسف از خیانت زنان اشراف مصر با مکر و حیله بر ضد یوسف سخن می گوید تا نشان دهد که زنان چگونه می کوشند با هر وسیله ای به هدف خویش برسند هر چند که به حکم قانون الهی و سنت خداوندی رسوا شده و شکست می خورندو در نهایت بدنام می‌شوند.

اما دلیل خیانت مردان به زنان تنها به این مورد ختم نمی شود مواردی دیگری وجود دارد که باعت میشود که مردان دست به خیانت بزنند :

1- یکی از علل خیانت کمبود است؛ کمبود در زمینه های مختلف : کمبود توجه،  کمبود تایید ، کمبود رفتار مناسب ، کمبود خلق‌و‌خوی شاد ، کمبود رابطه جنسی رضایتبخش ، کمبود روابط عاطفی ،کمبود عشق ، کمبود یک همصحبتی دلچسب ،  کمبود حضور و وجود فعال در خانه و هر کمبودی که زن یا مرد را توخالی و پوچ می کند که برای بالانس کردن احساساتش ترجیح می دهد خلاش را در جای دیگری پر کند .

2- گاهی علت خیانت کمبود نیست بلکه حتی همسر سنگ تمام میگذارد ، همه حسردت داشتن چنین همسری را می خورند پس اگر در زندگی و رابطه جنسی  چیزی کم ندارد مرض دارد خیانت می کند ؟ بله دقیقا مرض دارد ولی مرضش لاعلاج نیست درمانپذیراست . مهمترین بیماریهایی که یک شخص را با وجود تاهل به سمت خیانت سوق میدهد عبارتند از:

 بیماری افسردگی و اضطراب ، بیماری اختلال خلق به خصوص وقتی خلق شان به سمت سرخوشی یعنی مانیک میرود.

این افراد برای بالانس کردن سروتونین و دوپامین مغزشان رو می آورند به سمت یک نفر دیگر. این افراد فقط تا سه چهار ماه نهایت شش ماه با معشوق دوام می آورند چراکه  مجددا سروتونین و دوپامین افت می کند و جنگ و دعواشان شروع می شود به همین دلیل این افراد مکررا خیانت می کنند به عبارتی این افراد مدام دنبال هیجان تازه ای هستند و این هیجان را با خیانت کردن تامین می کنند لذا یکی از دلایل خیانت بیماری است که باید درمان شود .

3- دلیل دیگر خیانت اعتیاد به خیانت است. این افراد دقیقا مثل معتادین چندین بار ترک می کنند و قسم می‌خورند که  دیگر به سمت چنین کاری نمیروند و طولی نمی کشد که دوباره دست به خیانت می زنند. این افراد چه متاهل باشند چه مجرد فرقی ندارد . این مورد مشابه همان پایین آمدن سرتونینه که در بالا توضیح داده شد .

4- دلیل بعدی خیانت تنوع طلبی است یعنی شخص خیلی زود از یک نفر خسته و دلزده میشود و چهره ای جدید می خواهد، رفتار جدید می خواهد، صدای جدید می خواهد...که البته این مسئله بستگی به ذات مرد دارد که برخی از مردان متاسفانه ذاتا تنوع طلب هستند...

5- دلیل مهم دیگر خیانت نارضایتی احساسی است. گاهی آنقدر سرمان شلوغ است، و آنقدر غرق کارها و وظایف روزمره می شویم که بیشتر به نظر می رسد که همکار هستیم تا زن و شوهر. نارضایتی احساسی، و نه جنسی، مهمترین دلیلی است که مردان خیانت خود را به آن نسبت می دهند. تنها چیزی که مردان به آن نیاز دارند احساس دوست داشته شدن و ارزشمندی است. اگر شما این نیاز او را تامین نکنید، برای تامین آن به دیگران پناه خواهند برد. روش پیشگیری برای این دسته از افراد این است که زمان بیشتری را با همسرشان سپری کنند و حداقل 30 دقیقه از وقت خود را در طول روز به کنار هم بودن اختصاص دهند .

مردان خیانتکار...

 برخی اشتباهات بعید است که از سمت همسرتان بخشیده شود اشتباهاتی مانند خیانت، بی‌بند و باری جنسی، پنهان کاری، دروغ گفتن و..بنابراین مراقب باشید از این دست اشتباهات مرتکب نشوید چرا که اکثر خیانت ها از روی لجبازی و هوا و هوس زودگذر اتفاق می افتد و در نهایت پشیمانی در پی خواهد داشت.

خیانت گذشته از اینکه از نظر اخلاقی کار ناشایست و بازی کردن با احساسات و عواطف همسر است از نظر دینی هم حرام و گناه است .

خداوند خیانتکاری را در آیات 161 و 162 سوره آل عمران زمینه ساز خشم و غضب الهی بر می شمارد و در آیاتی چون 107 سوره نساء‌ و 58 سوره انفال و 38 سوره حج آن را یکی از علل و عوامل محرومیت از محبت الهی معرفی می کند. خداوند در آیاتی چند تبیین می کند که سنت و قانون الهی بر این قرار گرفته است که هرگز شخصی با خیانت نمی تواند به اهداف و مقاصد خود برسد و کسی که بخواهد از این راه به مقصد و هدف برسد همواره از مقصد و هدف باز خواهد ماند و بدان نمی رسد.

خداوند از مرد و زن خواسته است که نسبت به هم وفادار باشند و خیانت نورزند ؛ زیرا خیانت به همسر نه تنها خیانت به خود می‌باشد بلکه خیانت به جامعه نیز محسوب می شود و جامعه را از درون فرومی پاشد و اطمینان و اعتماد عمومی را سلب می کند.

زنان خیانت دیده...

کمی صبور باشید... انسان ممکن الخطاست.

همین طوری همه چیز را رها نکنید و بروید . کمی اهل جنگ باشید. با مشکلات زندگی تان بجنگید.

بمانید و به بقیه بفهمانید که حتما مشکلی رخ داده است. زود کنار نکشید و جا را برای دیگری خالی نکنید.

زنی، ضعیفی باشد قبول ،اما من همیشه  به تو لقب قوی بودن داده ام

بمانید و به همسرتان ثابت کنید که عطر ادکلن رغیب برای فریب اوست و عطر قرمه سبزی تو از روز کاری پر از عشق در اشپزخانه است

زن عاشق هرگز میدان را خالی نمی کند،بمانید و نشان بدهید که زندگیتان چقدر برایتان ارزشمند است

بانو...میدانم سخت است اما خیانت بیشتر از کمبودها شروع می شود لطفا مسئله را حل کنید، صورت مسئله‌های پاک شده ثابت کرده اند راه حل خوبی نیستند.