۰ نفر

80 درصد بیمه‌گذاران از تفاوت پوشش‌های بیمه بی‌خبرند

۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۰
کد خبر: 309450
80 درصد بیمه‌گذاران از تفاوت پوشش‌های بیمه بی‌خبرند

اما چگونه باید نسبت به تفاوت‌ها و حقوق بیمه‌ای خود آگاه شویم؟ چگونه بهترین بیمه را از میان انبوه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه‌ای انتخاب کنیم؟ قطعا بررسی تمام شرکت‌ها کاری سخت و وقت‌گیر است و از سویی نمی‌توان به توصیه‌های نمایندگان مستقر در شرکت‌های بیمه چندان اعتماد کرد، چرا که به طور طبیعی هر نماینده، تنها شرکت بیمه خود را به مشتری معرفی می‌کنند.

  80درصد از خریداران بیمه، چه بیمه آنلاین خریداری کنند و چه حضوری، تفاوت پوشش‌های بیمه‌ای را نمی‌دانند و می‌توان گفت که بدون آگاهی کافی نسبت به خدمات بیمه‌ای، برای خرید اقدام می‌کنند؛ این درحالیست که بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه ازکی، بیش از 40 هزار نماینده بیمه با پوشش‌های بیمه‌ای متفاوت در کشور وجود دارد و شناخت این تفاوت‌هاست که به ما برای انتخاب بیمه مناسب کمک می‌کند.

اما ازکی، به عنوان «مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه» با آدرس اینترنتی Azki.com ، بهترین مشاوره را به صورت بی‌طرفانه به خریداران بیمه می‌دهد و شما را نسبت به حقوق بیمه‌ای‌تان آگاه می‌کند. با ازکی می‌فهمید که خدمات بیمه تنها به بیمه خودرو شامل بدنه و شخص ثالث و ... یا بیمه تکمیلی و... محدود نمی‌شود و شاید شما با صرف مبلغی بیشتر، خدماتی ارزشمندتر دریافت کنید.

شما با کمک ازکی که از بزرگترین استارتاپ‌های فناوری اطلاعات فعال در صنعت بیمه است به یک مشاور متخصص، صادق و معتبر دسترسی خواهید داشت که بهترین شرکت‌های بیمه را فراخور نیاز شما معرفی می‌کند و در ضمن نگاه شما را به بیمه به عنوان بستری که صرفا برای جبران خسارت است، تغییر می‌دهد.

مشاوران ازکی به شما می‌گویند که حقوق بیمه‌ای شما چیست و شما چگونه می‌توانید در صورت نارضایتی از خدمات یک شرکت بیمه، عدم رضایت خود را از اعلام کنید یا به اطلاعاتی دقیق در مورد شرایط بیمه نامه و فرآیند پرداخت خسارت، انواع روش‌های جبران خسارت و ... دسترسی یابید.

کافی است به این وب‌سایت مراجعه و نوع خدمات بیمهای مورد نیاز خود را مشخص کنید. به عنوان مثال با انتخاب بیمه آتش‌سوری، علاوه بر اینکه در قسمت پایین صفحه، اطلاعات کاملی در مورد نوع بیمه، شاخه‌های مختلف بیمه آتش‌سوزی، پوشش اصلی، خسارت‌های قابل پرداخت و پوشش‌های اضافی بیمه آتش‌سوزی به شما داده می‌شود، بلکه می‌توانید با کمک مشاوران ازکی برای سوالات مبهم خود پاسخ‌های کارشناسی شده بیابید. پس از تکمیل اطلاعات خود در رابطه با بیمه‌ای که قصد خرید آن را دارید هم می‌توانید برای خرید اقدام کرده و هزینه آن را با کارت‌های بانکی پرداخت کنید.

پس، اگر قصد خرید بیمه دارید و اطلاعات کافی در مورد پوشش بیمه‌ای و تفاوت خدمات‌دهی شرکت‌های بیمه ندارید به مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه ازکی مراجعه کنید و پس از تکمیل اطلاعات و مشاوره با کارشناسان خبره و بی طرف، برای خرید بیمه آنلاین اقدام کنید.