۰ نفر

بیمه تکمیلی کامیون‌داران از ۱۵ مرداد ماه اجرایی می‌شود

۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۲۳
کد خبر: 289735
 بیمه تکمیلی کامیون‌داران از ۱۵ مرداد ماه اجرایی می‌شود

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بیمه تکمیلی کامیون‌داران و همسرانشان به تعداد ۹۰۰ هزار نفر از ۱۵ مرداد ماه ۹۷ اجرایی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، داریوش امانی در پاسخ به سئوالی در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به مطالبات رانندگان اظهار داشت: در این مورد کارگروه‌های ویژه‌ای تشکیل شده که راهداری متولی اصلی رانندگان است.

وی خاطرنشان کرد: هر خواسته‌ای که مربوط به دستگاه دیگر است از طریق سازمان پیگیری می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: مطالبات رانندگان را دسته بندی کرده و رسیدگی می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: افزایش کرایه به میزان 20 درصد اتفاق افتاده و بیمه تکمیلی از 15 مرداد ماه برای 900 هزار نفر صادر می‌شود که شامل رانندگان و همسرانشان است و در مراحل بعدی فرزندانشام نیز شامل بیمه تکمیلی می‌شوند و تا پایان سال سعی بر این است که فرزندان رانندگان بتوانند از این مهم استفاده کنند.

امانی با اشاره به وضعیت فعلی کشور به ویژه وضعیت اقتصادی تصریح کرد: برخی خواسته‌ها نیز که فرادستگاهی است و درخواست برای قطعات و لاستیک مهم‌ترین خواسته رانندگان است که با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک در دو مرحله توزیع شده که انتظار می‌رود مداوم بوده و قطعات متداول احصا شده و به وزارت صمت ارسال شده است.

وی با اشاره به استفاده هر چه بهتر  از پایانه‌های مرزی تأکید کرد: تقویت بازارچه‌ها و بهبود ارتباطات با همسایه‌ها را در برنامه‌های خود داریم.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: نوع نگاه حاکمیت و نظام به گونه‌ای است که از طریق زمینی ارتباط خوبی با همسایه‌های خود داشته باشیم.