۰ نفر

پرداخت ۵۴٠میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات در استان اردبیل

۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳
کد خبر: 213840
پرداخت ۵۴٠میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات در استان اردبیل

​بانک صادرات ایران در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در بخش های تولید و اشتغال، امور زیر بنایی و عمرانی، عام المنفعه و فرهنگی طی ١٥ ماه منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری در استان اردبیل با اختصاص بیش از ٥٤٠ میلیارد ریال به ٤٥٠٧ متقاضی، تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، از ابتدای سال ٩٥ تا پایان خرداد ماه سال جاری در این استان، بخش های مختلف جامعه از تسهیلات بانک صادرات ایران بهره مند شده اند که عمدتاً با هدف اشتغالزایی و رفع محرومیت صورت گرفته است. بنابراین گزارش بانک صادرات ایران طی مدت مورد اشاره با تخصیص بیش از٥٧ میلیارد ریال، امکان اشتغال به کار ٨٨١ نفر از معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و سایر متقاضیان مشاغل خانگی را فراهم آورده است و نیز طی ١٥ ماه مورد اشاره در این استان، جهت رفع نیازهای عمومی و فردی جامعه، ٥٩١ فقره تسهیلات در قالب عقد مرابحه پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید: بنا به ضرورت فعال سازی ظرفیت بنگاه های کوچک و متوسط و نیز حمایت از تولید و اشتغال، موجب پرداخت ١٤ فقره تسهیلات در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی استان شده است.

کمک به آزادی زندانیان نیازمند با ٧ فقره تسهیلات خرید و ساخت مسکن ویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان با پرداخت ١١٥ فقره تسهیلات و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با ٦٢٧ فقره تسهیلات از جمله پرداخت های بانک صادرات ایران در استان اردبیل بوده است. همچنین اعطای ٢٢٧٢ وام ازدواج و تهیه جهیزیه، اتمام پروژه کتابخانه باقر العلوم (ع) در روستای شام اسبی اردبیل در سال ٩٥ و هدیه بیش از یک میلیارد ریالی کارکنان بانک صادرات در استان اردبیل برای همدردی با سیل زدگان آذربایجان شرقی، مدافعان حرم، زندانیان و محکومان به پرداخت دیه را نیز باید به کارنامه بانک صادرات در این استان افزود.