۰ نفر

واکنش شرکت مینو به پیام مخاطبان اقتصادآنلاین/ کم‌فروشی و احتکار "ساقه طلایی" رد شد

۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۱
کد خبر: 302605
واکنش شرکت مینو به پیام مخاطبان اقتصادآنلاین/ کم‌فروشی و احتکار "ساقه طلایی" رد شد

یک مقام مسئول در شرکت مینو با اشاره به اخباری مبنی بر کم‌فروشی محصولات این شرکت، گفت: تا کنون هیچ موردی از کم‌فروشی در محصولاتمان به خصوص بیسکویت ساقه‌طلایی که این روزها خبرساز شده، گزارش نشده است.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ چندی پیش در فضای مجازی خبر کم شدن یک عدد از بیسکویت‌های ساقه‌ طلایی در فضای مجازی جنجال برانگیز شده بود، اخیرا نیز برخی از مخاطبان اقتصاد آنلاین، پیام‌هایی را مبنی بر کمیاب شدن و در برخی موارد نایاب شدن محصولات این شرکت ارسال کرده بودند.

حامد احمدی، سرپرست روابط عمومی شرکت مینو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین در این باره توضیح داد: عکسی که طی هفته‌های اخیر در فضای مجازی منتشر شد، کم‌فروشی نبود بلکه یکی از بسته‌ها، دارای یک عدد بیسکویت بیشتر بوده که از آنجا که در مبانی تولید مواد غذایی چیزی به نام عدد ملاک نیست، وزن ساقه طلایی 200 به اضافه و منهای 5گرم است. استوانه‌ای که ساقه طلایی در آن گذاشته می‌شود 16تایی است که یکی از خطوط بسته بندی شرکت به ازای هر چند هزار بسته بندی، یک عدد خطا دارد که آن هم کم فروشی نیست بلکه یک عدد اضافه می‌گذارد و همین منجر به خطا شده، یعنی در عکس مذکور بیسکویت معمولی را با همان بسته‌ای که یک عدد بیسکویت اضافه‌تر دارد مقایسه شده است.

این مسئول شرکت مینو درباره کمبود محصولات این شرکت در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها توضیح داد: تا کنون مشکل مواد اولیه از جمله کمبود روغن صنعتی وجود داشت ولی به تولید شرکت ما صدمه نزده است.

احمدی با تاکید بر این که افزایش قیمت مواد اولیه منجر به افزایش قیمت نهایی محصول شده است، گفت: مشتریان ساقه طلایی را وزن کنند و اگر از وزن قید شده بر روی محصول کمتر بود حتما این موضوع را اطلاع دهند.