۰ نفر

ملاقات تجار و کارآفرینان ایران و ترکیه در اتاق تهران

۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۰۶
کد خبر: 170577
ملاقات تجار و کارآفرینان ایران و ترکیه در اتاق تهران

نشست هیات تجاری آنتالیای ترکیه با فعالان اقتصادی ایران، فردا صبح در اتاق تهران برگزار می‌شود. سرپرستی هیات تجاری ۲۰ نفره ترکیه را داود چتین، رییس اتاق بازرگانی و صنایع آنتالیا برعهده دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، داود چتین، رییس اتاق بازرگانی و صنایع آنتالیا در سفر به ایران، گروهی از تجار و کارآفرینان آنتالیا در بخش‌های ساختمان، طراحی داخلی، ماشین‌آلات صنعتی، انرژی، مبلمان، گردشگری، کشاورزی، املاک، مجموعه‌های ورزشی، حمل و نقل، پتروشیمی، مواد غذایی و نساجی را با خود به تهران آورده است.

طی امسال و سال گذشته، چندین هیات تجاری از ترکیه با سفر به ایران و مذاکره با بخش‌خصوصی کشور، زمینه‌های همکاری مشترک را بررسی کردند. همچنین به دنبال سفر سال جاری رییس جمهور ایران به ترکیه، مقامات دو کشور بر افزایش حجم مناسبات اقتصادی به ۳۰ میلیارد دلار تاکید کردند.

در ابتدای نشست هیات تجاری آنتالیای ترکیه با بخش خصوصی ایران، داود چتین و بهمن عشقی از روند پیشرفت و توسعه مبادلات تجاری بین دو کشور می‌گویند و اعضای هیات تجاری آنتالیای ترکیه با اتاق تهران آشنا می‌شوند. پس از پایان افتتاحیه همایش، فعالان اقتصادی دو طرف به منظور آشنایی با فعالیت‌های یکدیگر و بررسی نحوه مشارکت و همکاری با یکدیگر به طور مستقیم مذاکره و گفت‌وگو می‌کنند.