۰ نفر

کلکسیون رایانه‌های اپل به فروش می‌رسد +تصاویر

۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۹:۴۵
کد خبر: 308582
کلکسیون رایانه‌های اپل به فروش می‌رسد +تصاویر

یک تعمیرکار استرالیایی، مجموعه‌ بزرگی از رایانه‌های اپل را در وین به فروش گذاشته است.

به گزارش دیلی‌میل، یک تعمیرکار رایانه اهل استرالیا باور دارد که بزرگترین مجموعه رایانه‌های شرکت "اپل" را جمع‌آوری کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این مرد که "رونالد بروسکی" (Roland Borsky) نام دارد، کار خود را در شرکت تعمیر رایانه‌های اپل در سال 1980 در وین آغاز کرد و از آن زمان، تقریبا 1100 رایانه جمع‌آوری کرده که از تعداد رایانه‌های موزه اپل در پراگ هم بیشتر است. بروسکی معتقد است که بزرگترین مجموعه خصوصی محصولات اپل را در اختیار دارد.

57765592

بروسکی روی دیوار دفتر خود، مجموعه‌ای از مانیتورهای قدیمی را قرار داده است. او در این باره گفت: همان طور که برخی افراد، مجموعه خودرو جمع‌آوری می‌کنند و خود در یک فضای کوچک ساکن هستند، من هم اتاق خود را با این محصولات پر کرده‌ام. البته، بسیاری از آنها را به انباری بیرون از شهر برده‌ام.

57765596

به نظر می‌رسد موفقیت اپل، مشکلاتی برای کار "بروسکی" ایجاد کرده، در نتیجه او تصمیم ندارد کار خود را ادامه بدهد.

57765597

با افتتاح نخستین مرکز تعمیر اپل در وین، کار افرادی مانند "بروسکی" دچار مشکل شده است. قطعاتی که بروسکی در اختیار دارد، به سختی در ابزار جدیدتر اپل جای می‌گیرند؛ در نتیجه او نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد. "بروسکی" امیدوار است که مجموعه‌اش زودتر به فروش برود و بتواند با کمک درآمد حاصل از فروش، قرض‌های خود را پرداخت کند.

57765595

مجموعه رایانه‌های "بروسکی"، در حال حاضر در یک نمایشگاه موقت در وین به نمایش درآمده‌اند، اما او امیدوار است که به‌زودی، یک محل دائمی برای آنها پیدا کند.

اپل، هنوز نظری در این باره نداده است.