۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد:

خانه تکانی‌های گوگل ادامه دارد/ جی میل به «حالت محرمانه» مجهز شد

۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۲۰
کد خبر: 267539
خانه تکانی‌های گوگل ادامه دارد/ جی میل به «حالت محرمانه» مجهز شد

هفته گذشته روزهای پرجنب و جوشی برای گوگل بود و با تغییرات عمده در برخی از خدمات خود در صدد جذب بیشتر کاربران برآمد.

اقتصادآنلاین - محمدممتازپور؛ تغییرات در جی میل ، از مهم ترین خانه تکانی‌های بود که اخیرا توسط این غول فناوری به وجود آمد.

«حالت محرمانه» یکی از بزرگ ترین تغییراتی است که  غول جستجوی دنیا در سرویس پست الکترونیکی خود ارایه داده است. کاربران جی میل با استفاده از این قابلیت می‌توانند ایمیل‌های خود را به شکل زمان دار برای مخاطبان ارسال کنند و بعد از اتمام زمان مشخص شده پیام ارسالی به طور خودکار حذف شود. در این حالت مخاطبی که ایمیل شما را دریافت کرده، امکان ارسال مجدد پیام را ندارد و در عین حال نمی‌تواند بخش از متن را کپی کند.

از طرف دیگر در حالت محرمانه می‌توانید تنظیمات را طوری تغییر دهید که ایمیل شما تنها با احراز هویت شخص دریافت کننده نمایان شود. این قابلیت می‌تواند امنیت پیام‌ها را بالا ببرد و اگر حساب کاربری دریافت کننده ایمیل هک و یا توسط شخص دیگری استفاده  باز شود، پیام‌های محرمانه ارسالی امنیت داشته باشند.

جی میل در نسخه جدید خود می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی ایمیل‌های دریافتی شما را بخواند و به آن‌ها به طور خودکار پاسخ دهد.

از دیگر مزایای نسخه جدید امنیت بیشتر پیام‌ها است و ایمیل‌هایی که مشکوک به بدافزار و ویروس هستند با اشکال مشخصی به کاربران نشان داده می‌شوند .

افزوده شدن Snooze یکی از تغییرات دیگری است که در نسخه جدید شاهد آن هستیم و کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند ایمیل‌های دریافتی خود را در زمان دیگری مطالعه کنند. این ویژگی ایمیل Snooze شده را در تاریخ‌های بعدی دوباره به نمایش می‌گذارد تا کاربر آن را از دست ندهد.

از این پس می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها در جی میل را مدیریت کنید و آن‌ها را تنها برای ایمیل‌های مهم فعال کنید تا از شر پیام‌های بی‌موقع خلاص شوید.