۰ نفر

اولین اطلاعات از مدل جدید گلکسی J۷ لو رفت

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۷:۵۳
کد خبر: 192416
اولین اطلاعات از مدل جدید گلکسی J۷ لو رفت

دیروز خبرهایی از عرضه گوشی گلکسی J5 سال ۲۰۱۷ به بیرون درز کرد. امروز هم اولین شایعات از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 لو رفته است.

 از آنجایی که از عرضه مدل‌های ۲۰۱۶ این گوشی‌ها نزدیک به یک سال می‌گذرد، اصلا جای تعجب ندارد که مدل‌های جدیدتر هم ساخته شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجی کالا ، براساس اطلاعات لو رفته از گوشی گلکسی J7 در بنچمارک GFXBench، محصول جدید سامسونگ به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. مدل ۲۰۱۷ گوشی J7 به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD مجهز شده و رم آن هم به ۳ گیگابایت افزایش پیدا کرده است.  همچنین مشخص شده که این گوشی ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و تراشه اگزینوس ۷۸۸۰ روی آن قرار گرفته است. این تراشه روی گوشی‌های گلکسی A5 و گلکسی A7 سال ۲۰۱۷ هم قرار گرفته بود. به احتمال زیاد گلکسی J7 جدید به سنسور تشخیص اثر انگشت هم مجهز شده است.

مشخص شده که اندروید ۷٫۰ روی این گوشی نصب می‌شود؛ اما هنوز مشخص نشده که چه ویژگی‌های نرم افزاری مخصوصی برای آن در نظر گرفته شده است. با توجه به اطلاعات لو رفته زمان چندان زیاد تا معرفی این محصول فاصله نداریم. به احتمال زیاد این گوشی تا مدتی دیگر معرفی و راهی بازار خواهد شد.

گلکسی