۰ نفر

انتقال پیام‌های متنی و موسیقی از آیفون به اندروید

۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱
کد خبر: 168852
انتقال پیام‌های متنی و موسیقی از آیفون به اندروید

انتقال محتویات یک گوشی از نکات مهمی است که هنگام تغییر دستگاه ذهن کاربر را مشغول می‌کند. برای انتقال پیام‌ها و موسیقی‌های یک گوشی آیفون با سیستم عامل iOS به دستگاه‌های اندرویدی راه‌های متعددی وجود دارد.

انتقال گفت‌وگوهای متنی اپل به دستگاه اندروید شاید از انتقال سایر محتویات گوشی سخت‌تر باشد. اپلیکیشن iSMS۲droid برنامه مشهوری است که می‌تواند کمی از دشواری‌های این فرآیند را کم کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، همچنین انتقال فایل‌های موسیقی از آیفون به یک دستگاه اندروید می‌توانید کمی پیچیده باشد. وب‌سایت سی‌آی‌او برای این کار اپلیکیشن doubleTwist Music Player را پیشنهاد می‌دهد. این اپلیکیشن عالی و بی‌نقص نیست و در حال حاضر برای مثال از همگام‌سازی پادکست پشتیبانی نمی‌کند، با وجود این یک نقطه خوب برای شروع است.

نرم‌افزار Smart Switch سامسونگ نیز می‌تواند به انتقال پیام‌ها مانند موسیقی، عکس، فیلم و سایر اطلاعات از iOS، بلک‌بری یا سایر دستگاه‌های اندرویدی کمک کند، که البته برای استفاده با محصولات سامسونگ طراحی شده است. البته برنامه‌های iOS روی اندروید کار نمی‌کند، با این حال نسخه‌های اندروید از همان نرم‌افزارها نیز ممکن است در دسترس باشد.

اگر نظرتان برای انتقال محتویات گوشی تغییر کرد

اگر گوشی خود را از آیفون به یکی از گوشی‌های اندرویدی تغییر دادید، مدتی را با این سیستم عامل سپری کردید و از این انتقال پشیمان شدید، راهنمای Move to iOS اپل می‌تواند به شما راه برگشت را نشان دهد و به شما برای انتقال از اندروید به iOS کمک کند.