۰ نفر

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد؛

مجلس در مصوبه حذف کارت سوخت تجدیدنظر نمی‌کند

۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۳۲
کد خبر: 157079
مجلس در مصوبه حذف کارت سوخت تجدیدنظر نمی‌کند

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس درباره اینکه اخیرا تعدادی از نمایندگان طرح دو فوریتی برای حفظ کارت سوخت را تهیه کرده‌اند گفت:‌ با توجه به مصوبه‌ای که مجلس برای حذف آن رای داده است بعید می‌دانم تجدید نظر کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حسین امیری خامکانی، اظهار کرد: با توجه به اینکه مجلس کمتر از دو ماه است که نظر خود را در رابطه با وضعیت کارت سوخت اعلام کرده است، بعید می‌دانم که دوباره به این دو فوریتی رای دهد.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس افزود: دولت بر این نظر بود که چون قیمت‌ها یکسان شده کارت‌های سوخت در جایگاه باعث معطلی و اذیت مردم می‌شود لذا حفظ و نگهداری آن‌ها هزینه‌بر است.

وی با بیان اینکه کشوری هستیم در حال تحول ساختار انرژی اظهار کرد: هنوز ساختار انرژی ما تصویب نشده و در حال سیاستگذاری هستیم و برای انجام سیاستگذاری نیاز به اطلاعات زیادی داریم. البته وجود این کارت‌ها اطلاعاتی را در خصوص برندهای اتوموبیل‌ها، میزان استفاده سوخت در مناطق کشور و حتی جایگاه نزدیک مرزها می‌تواند داشته باشد اما دولت بر این نظر است در حال حاضر با توجه به یکسان بودن قیمت اطلاعات برای ما کاربردی ندارد.