۰ نفر

برگزاری چهلمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران

۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۸
کد خبر: 306635
برگزاری چهلمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران

چهلمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران با عنوان «مدیریت هزینه: در عمل» با حضور قریب به چهارصد تن از اعضای انجمن و دیگر علاقه‌مندان در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، منصور شمس احمدی رئیس شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران و رئیس کارگروه همایش انجمن، در قالب سخنرانی افتتاحیه، با اشاره به موضوعات کاربردی متنوعی که طی سه دهه گذشته در همایش‌های انجمن به آن‌ها پرداخته شده است، اظهار داشت، ما به عنوان حسابداران حرفه‌ای سالهاست که راهکارهای عملی خود را در زمینه‌های بسیار بااهمیتی همچون راهبری شرکتی، کنترلهای داخلی، و شفافیت مالی به مسئولان ارائه کرده‌ایم. ولی آن طور که باید و شاید به این مسائل توجه نشده است. از این رو، امروزه شاهدیم که ابعاد این مسائل و مشکلات غالباً گسترده‌تر شده است.

مطابق اعلام دبیرخانه اجرایی همایش، گزارش کامل همایش، شامل متن کامل سخنرانی‌ها و مقالات، در شماره 318، مهر 1397، ماهنامه حسابدار منتشر خواهد شد. همچنین، مطابق رویه مورد عمل در سه سال گذشته، فیلم کامل بخش‌های مختلف همایش (سخنرانی‌ها، مقالات، و میزگرد) ظرف روزهای آینده از طریق کانال رسمی انجمن حسابداران خبره ایران در آپارات (به نشانی: https://www.aparat.com/iica_ir) منتشر خواهد شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.