۰ نفر

وزیر اطلاعات:

بازگشت ۲۱هزارمیلیارد تومان پول به بیت‌المال

۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۴
کد خبر: 285905
بازگشت ۲۱هزارمیلیارد تومان پول به بیت‌المال

وزیر اطلاعات امروز با بیان اینکه ۲۱هزارمیلیارد تومان از پول مفسدان اقتصادی شناسایی و به بیت‌المال بازگردانده شد، گفت: مبارزه همه‌جانبه با مفسدان اقتصادی حتماً باید انجام شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام  سید محمود علوی امروز در شورای اداری استان زنجان به مبارزه همه‌جانبه با مفسدان اقتصادی تأکید کرد و اظهار داشت: باید با فساد اقتصادی در کشور مبارزه کنیم.

وی از شناسایی و بازگردانده شدن 21 هزارمیلیارد تومان از پول مفسدان اقتصادی به بیت‌المال خبر داد و گفت: هزاران میلیارد تومان از فرارهای مالیاتی را شناسایی کردیم و به اداره‌ مالیاتی معرفی کردیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه "می‌توانیم از این گردنه مهم کشور عبور کنیم"، گفت: ما در دفاع مقدس و در 40 سال گذشته از گردنه‌های مهمی عبور کرده‌ایم.

وی سیاه‌نمایی‌های امروز کشور را به‌صلاح کشور ندانست و گفت: هر مشکلی در کشور به‌وجود می‌آید 50 تا 60 درصد آن به خودمان برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام علوی تأکید کرد: اگر با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با وحدت جلو برویم دشمن هیچ‌کاری نمی‌تواند انجام دهد.

وی در ادامه گریزی به سخنان مقام معظم رهبری در چند روز گذشته در دیدار با اعضای هیئت دولت زد و گفت: ایشان فرمودند امروزه شرایط خطیری در کشور است ولی نه به این بهانه که به بن‌بست رسیده‌ایم.

وزیر اطلاعات جنگ امروزه را یک جنگ اقتصادی دانست و گفت: باید برنامه‌ریزی ما هم اقتصادی باشد.

وی عملکرد کشور ایران را در 40 سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: در عرصه مقاومت، حضور مردم جهان در روز قدس یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام علوی گفت: مشکل امروز کشور اولین گردنه ملت ایران نیست بلکه گردنه‌های مهمی را سال‌های گذشته رد کردیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: شرایط امروز کشور به‌گونه‌ای است که باید درست مدیریت و اقدام کرد.

وزیر اطلاعات در ادامه از دستگیری تعدادی از اعضای گروهک تروریستی داعش در جنوب غرب کشور خبر داد و گفت: علاوه بر اینکه اعضای چهارنفره گروه داعش دستگیر شدند بلکه سه رابط اصلی آن‌ها نیز با همت سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتادند.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم داعش سرزمین ‌خود را از دست داده ولی اسلحه را از دست نداده و باید مراقب توطئه‌های آنان باشیم.