۰ نفر

برندگان مرحله دوم قرعه کشی سرشماری اینترنتی مشخص شدند

۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰:۲۱
کد خبر: 149102
برندگان مرحله دوم قرعه کشی سرشماری اینترنتی مشخص شدند

معاون مرکز آمار ایران از قرعه کشی نام یکصد نفر از شهروندان ایرانی که در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند، خبر داد.

«علیرضا زاهدیان» شامگاه شنبه  اعلام کرد: در این مرحله یکصد خانوار کشور به قید قرعه انتخاب شدند که از طریق شماره پیامکی 300000 شیوه دریافت جایزه به آنان اطلاع رسانی شد. وی افزود: این روند قرعه کشی هر سه روز یک بار ادامه می یابد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، زاهدیان ادامه داد: دومین مرحله از قرعه کشی جوایز 10 میلیون ریالی شرکت در سرشماری اینترنتی 95 با حضور نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات کشور انجام شد.

شامگاه چهارشنبه نخستین مرحله قرعه کشی بین خانوارهای ثبت نام شده در سرشماری اینترنتی انجام شد و 50 خانوار از شهرهای مختلف کشور برنده جایزه 10 میلیون ریالی شدند.

به یک هزار نفر از افرادی که در سرشماری اینترنتی شرکت کنند، از طریق قرعه کشی جایزه 10میلیون ریالی تعلق می گیرد.

همچنین ٥٠٠ جایزه ١٠ میلیون ریالی برای مدیران مدارسی در نظر گرفته شده است که بتوانند خانوارهای دانش آموزان را به پرکردن اینترنتی سرشماری تشویق کنند.

همه خانوارهایی که به شکل اینترنتی اطلاعات آماری خود را تکمیل کنند، از یک گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند می شوند.

رییس مرکز آمار ایران شامگاه شنبه اعلام کرد: بر پایه آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه سرشماری اینترنتی تا ساعت 6 عصر امروز (شنبه) 795هزار و 415 خانوار ثبت نام کردند که دو میلیون و 655هزار و 12 نفر را دربرمی گیرد.

سرشماری اینترنتی از سوم مهرماه آغاز شد و تا بیست و چهارم مهرماه ادامه دارد.

پس از پایان سرشماری اینترنتی، کدی به فردی که اطلاعات را وارد سامانه کرده است داده می شود که خانوار باید در حفظ این کد کوشا باشد؛ زمانی که مامور سرشماری به در خانه آنان مراجعه کرد با دادن کد به مامور، دیگر سرشماری حضوری نخواهند شد.

از بیست و پنجم مهرماه تا بیست و پنجم آبان ماه نیز سرشماری حضوری صورت می گیرد و احتمالا سه روز برای غایبان در نظر گرفته می شود.

خانوارهایی که اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir وارد کنند دیگر نیازی نیست در سرشماری حضوری شرکت کنند.

نتایج اولیه سرشماری یکم تا پانزدهم دی ماه امسال و نتایج تفصیلی آن مردادماه سال آتی منتشر می شود.