۰ نفر

ثروتمندترین کودکان جهان +تصاویر

۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۶
کد خبر: 163468
ثروتمندترین کودکان جهان +تصاویر

در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۱۰ ثروتمندترین کودک سلبریتی (مشهور) جهان را بشناسید. ثروت این کودکان و نوجوانان پولدار واقعا هوش از سرتان میبرد.

در ادامه فهرست ۱۰ ثروتمندترین کودک سلبریتی (مشهور) جهان آمده است:

۱. جیلن بلدسو

ثروتمندترین کودکان جهان

جیلن بلدسو، اهل هیزل وود، در سن ۱۲ سالگی شرکت مشاوره‌ی فناوری اطلاعاتی با نام فناوری‌های بلدسو تاسیس کرد. وقتی کار در این استارت‌آپ فناوری را که الان به یک شرکت جهانی تبدیل شده است شروع کرد دانش‌آموز دبیرستان بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از بازده، در ۲۰۱۳، این شرکت با ۱۵۰ کارمند رسمی مشغول فعالیت بود که برای مشتریان خدمات گرافیکی، طراحی وبسایت و غیره فراهم می‌آوردند.

همان موقع بلدسو در مصاحبه‌ای گفت که قصد دارد کسب و کارش را به عرصه‌ی ساخت‌وساز هتل‌ها و توسعه‌ی اپلیکیشن‌هایی گسترش دهد که به افراد اجازه می‌دهند با استفاده از گوشی تلفن همراه‌شان به اتاق‌های هتل دسترسی داشته باشند.

 

۲. ریکو رودریگز

ثروتمندترین کودکان جهان

ریکو رودریگز بازیگری را وقتی شروع کرد سن خیلی کمی داشت. او بزرگترین بازی عمرش را در سال ۲۰۰۹ انجام داد.

ردریگز از زمانی که به خاطر بازی نقش منی دلگادو در نمایش بی‌نظیر شبکه‌ی ABC تحت عنوان خانواده‌ی امروزی حسابی شناخته شد، روی طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها کار کرده است. او در ۲۰۱۲ کتابی نوشت به نام “درس‌های زندگی گذران… تا به حال.”

او در هفت فیلم و تعدادی دیگر از سریال‌های تلویزیونی معروف من جمله نام من ارل است، ان‌.سی.آی.اس، سسمی استریت و غیره بازی کرده است.

رودریگز که جوایز برگزیده‌ی نوجوانان و جایزه هنرمند جوان را کسب کرده، به عنوان بازیگر ۴ میلیون دلار درآمد داشته که بیشتر آن از نمایش خانواده‌ی امروزی به‌دست آمده است.

۳. ال فانینگ

ثروتمندترین کودکان جهان

ماری ال فانینگ بازیگر امریکایی است. او با بازی در نقش جوانی‌های‌ خواهرش داکوتا فانینگ در مینی سریال ربوده شده فعالیت هنری خود را آغاز کرد. پس از آن فانینگ در شماری از فیلم‌های معروف من جمله همسایه‌ی من توتورو، بابل، و غیره بازی کرد. در ۲۰۰۶ بود که به او بازی در نقش‌های اصلی پیشنهاد شد.

امروزه او به خاطر بازی در فیلم‌هایی مثل فوئب در سرزمین عجایب، یک جایی، ما یک باغ وحش خریدیم، و مالیفیسنت شهرت زیادی کسب کرده است. اما نقش خارق‌العاده‌ی او در فیلم سوپر۸ به وقوع پیوست.

این فیلم که با بودجه‌ی ۵۰ میلیون دلار ساخته شد، پس از اکران سود خالصی برابر با ۲۶۰ میلیون دلار داشت. مهارت بازیگری فانینگ مورد تحسین منتقدان و مخاطبان است.

 

۴. جیدن اسمیت

ثروتمندترین کودکان جهان

جیدن کریستوفر سیر اسمیت پسر هنرپیشه‌ی معروف امریکایی ویل اسمیت است. جیدن هم مثل پدرش یک بازیگر است. او فعالیتش را در ۲۰۰۶ با بازی در فیلم پرفروش در جست‌وجوی خوشبختی، در کنار پدرش آغاز کرد.

در ۲۰۱۰، در فیلم بازسازی شده‌ی سال ۱۹۸۴، بچه‌ی کاراته کا(۲۰۱۰) با جکی چان همبازی شد. او همچنین در فیلم بازسازی شده‌ی سال ۱۹۵۱ روزی که دنیا از حرکت ایستاد(۲۰۰۸) نیز ظاهر شد.

در ۲۰۱۳، جیدن و ویل اسمیت دوباره در فیلم اکشن تخیلی و ماجراجویی به نام پس از زمین با یکدیگر همکاری کردند. این فیلم، برخلاف در جست‌وجوی خوشبختی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و به لحاظ فروش شکست خورد.

۵. ابیگیل برسلین

ثروتمندترین کودکان جهان

ابیگیل کاتلین برسلین هنرپیشه‌ی امریکایی و خواننده است.

او حرفه‌ی خود را وقتی ۳ سال داشت و در یک تبلیغات تلویزیونی به او فرصت بازی داده شد آغاز کرد.

دو سال بعد، برسلین در نخستین فیلم خود، نشانه‌ها، به کارگردانی ام. نایت شامالان بازی کرد. این فیلم به لحاظ فروش موفق بود.

اجرای فوق‌العاده‌اش در سال ۲۰۰۶ اتفاق افتاد وقتی که در یک کمدی-درام به نام میس سان‌شاین کوچولو بازی کرد. این فیلم هم از دید منتقدان و هم به لحاظ تجاری موفق بود و برسلین به خاطر اجرای درخشانش نظرات پرشور و احساسی دریافت کرد.

او نامزد دریافت جایزه‌های بسیاری شد از جمله جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر مکمل و جایزه انجمن بازیگران فیلم. برسلین در فیلم‌های دیگری مثل بدون رزرو(۲۰۰۷)، محافظ خواهرم(۲۰۰۹)، سرزمین زامبی‌ها(۲۰۰۹)، آگوست: اوسیج کانتی(۲۰۱۳)، بازی اندر(۲۰۱۳) و غیره بازی کرده است.

۶. والنتینا پالوما پینو

ثروتمندترین کودکان جهان

والنتینا پالوما پینو دختر ۸ ساله‌ی هنرپیشه، تهیه‌کننده و کارگردان مکزیکی امریکایی، سلما هایک و میلیاردر فرانسوی، فرانسوا هنری پینو است.

سلما هایک بیشتر به خاطر بازی در فیلم فریدا ۲۰۰۲ که بر اساس زندگی نقاش معروف مکزیکی فریدا کالو ساخته شده معروف است.

پس از آنکه پینو به دنیا آمد این زوج از هم جدا شده بودند اما بعدا آشتی و باهم ازدواج کردند.

ثروت خالص سلما هایک ۸۵ میلیون دلار است در صورتی که ثروت خالص فرانسوا هنری پینو ۵ میلیارد دلار است. هرچند ثروت خالص والنتینا اکنون ۱۲ میلیون دلار است، وقتی به سن قانونی برسد میلیون‌ها دلار از والدین ابرثروتمندش به ارث خواهد برد.

۷. ناکس و ویوین جولی پیت

ثروتمندترین کودکان جهان

کیست که درمورد برنجلینا نشنیده باشد؟ ناکس و ویوین جولی پیت فرزندان دوقلوی زوج قدرتمند هالیوود آنجلینا جولی و برد پیت هستند.

وقتی که در ۲۰۰۸ در بیمارستان ساحلی نیس فرانسه به دنیا آمدند، رسانه‌ها برای آنکه بچه‌ها را دید بزنند مثل کرکس دور آن بیمارستان حلقه زده بودند.

نخستین تصویر ناکس و ویوین جولی پیت طبق گزارش‌ها ۱۴ میلیون دلار فروخته شد و گرانقیمت‌ترین عکسی لقب گرفت که تا به حال از سلبریتی‌ها گرفته شده است.

 

۸. شاهزاده جورج الکساندر لویی

ثروتمندترین کودکان جهان

او که نام رسمی‌اش شاهزاده جورج کمبریج است پسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج، و کاترین، دوشز کمبریج، است.

پیش و پس از تولد شاهزاده جورج، سیلی از رویدادها اتفاق افتاد.

انتظار می‌رفت اقتصاد ملی بریتانیا جهشی مثبت را تجربه کند، یک لالایی به نام “آسوده بخواب” برای او ساخته شد، سکه‌های یادبود ضرب شدند و غیره. نکته اینجا است که وقتی کودکی تا این اندازه معروف باشد، ثروتش هم طبیعتا رشد خواهد کرد.

در کنار این خانواده‌ی سلطنتی بریتانیایی بی‌شک یکی از ثروتمندترین خانواده‌های دوران قرار دارد.

درحال‌حاضر شاهزاده جورج الکساندر لویی دو ساله و یک میلیاردر است.

۹. نیک دالویسیو

ثروتمندترین کودکان جهان

نیک دالویسیو برنامه نویس ۱۹ ساله‌ی بریتانیایی است.

وقتی فقط ۱۵ سال داشت تبدیل به کارآفرین اینترنتی شد.

دالویسیو، نابغه‌ی فناوری، بیشتر شهرتش را مدیون اختراع Summly است؛ اپلیکیشنی که برای سیستم عامل iOS طراحی کرد و بعدا آن را به قیمت ۳۰ میلیون دلار به یاهو فروخت.

از او تمجیدات فراوانی شد از جمله به عنوان “مخترع سال” مجله‌ی وال استریت، انتخاب شدن به عنوان یکی از بانفوذترین نوجوانان جهان در مجله‌ی تایم و غیره. در ۲۰۱۴ او در WWDC جایزه‌ی طراحی اپل را برد.

درحال‌حاضر، دالویسیو که در دانشکده‌ی هرت‌فورد دانشگاه آکسفورد علوم کامپیوتر و فلسفه می‌خواند، یکی از جوانترین میلیاردرهای خودساخته‌ی جهان است.

۱۰. دنی‌یلین بیرک‌هد

ثروتمندترین کودکان جهان

دنی‌یلین بیرک‌هد، متولد ۲۰۰۶، دختر آنا نیکول اسمیت و لری بیرک‌هد است.

آنا نیکول اسمیت هنرپیشه‌ و مدل پلی‌بوی اهل امریکا و یک شخصیت تلویزیونی است. او در سال ۲۰۰۷ به علت مصرف بیش از حد داروهای تجویزی در گذشت.

دنی‌یلین پس از فوت مادرش وارث اموال اسمیت شد. از زمان تولدش، دنی‌یلین ستاره‌ی مطبوعات زرد بوده است و اخیرا به خاطر پرونده‌ی تعیین پدر واقعی‌اش در کانون توجه قرار گرفته است.

پرونده‌ی تعیین پدر واقعی دنی‌یلین به طور گسترده تحت پوشش رسانه‌ها قرار گرفت. در ۲۰۱۳ دنی‌یلین به چهره‌ی تبلیغات پوشاک بهاره‌ی گس تبدیل شد.