۰ نفر

قیمت جک J۷ پلاس در قزاقستان چقدر است؟

۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبر: 843459
قیمت جک J۷ پلاس در قزاقستان چقدر است؟

رونمایی اولیه جک J۷ پلاس در قزاقستان طی تابستان سال گذشته انجام شد و اکنون این خودرو به مرحله فروش و عرضه نهایی رسیده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجیاتو، جک J۷ یکی از سدان‌های میان‌رده شرکت چینی جک است که در کشورمان با نام کی‌ام‌سی J۷ شناخته می‌شود. تولید این سدان در ایران از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است و تابه‌امروز ادامه دارد. درهمین‌حال، نسخه فیس‌لیفت و جدید این خودرو موسوم به جک J۷‌ پلاس در بازار قزاقستان عرضه شده است. رونمایی اولیه جک J۷ پلاس در تابستان سال گذشته انجام شد و اکنون این خودرو به مرحله فروش و عرضه نهایی رسیده است.

ابعاد جک J۷ پلاس در اکثر بخش‌ها بدون تغییر باقی مانده‌ است. این سدان با فاصله بین‌محوری ۲۷۶۰ میلی‌متر، گزینه‌ای مناسب برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شود. بااین‌حال ارتفاع نسخه پلاس حدود ۱۵ میلی‌متر نسبت به مدل استاندارد افزایش یافته است.
تغییرات ظاهری خودرو محدود هستند. سپر جدید، نوار LED، قطعاتی با طرح فیبرکربن و رینگ‌های ۱۸ اینچی بخشی از این تغییرات هستند. نمای عقب خودرو نیز در مقایسه با مدل اولیه تغییری نکرده است. فرمان خودرو نیز طرح جدیدی دارد، هرچند جک تریم مشکی خودرو را بدون تغییر باقی گذاشته است. پنل ابزار خودرو نیز از نوع هفت اینچی است و نمایشگر ۱۰.۴ اینچی لمسی نیز برای نمایش محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت جک J۷ پلاس در قزاقستان چقدر است؟

مشخصات و قیمت جک J۷ پلاس در قزاقستان

قیمت جک J۷ پلاس در قزاقستان چقدر است؟

جک J۷ پلاس همانند KMC J۷ در ایران، با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر چهارسیلندر عرضه می‌شود. این پیشرانه با توجه به تیپ انتخابی، ۱۳۶ و ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. تیپ ضعیف‌تر با گیربکس CVT به‌دست مشتریان می‌رسد، درحالی‌که تیپ قوی‌تر گیربکس دوکلاچه شش سرعته دارد. تمامی تیپ‌های جک جی ۷ پلاس دیفرانسیل جلو هستند.
تجهیزات جک جی ۷ پلاس در تیپ استاندارد به این شرح هستند: صندلی‌های چرمی با گرمکن و تنظیم‌شونده برقی، سیستم صوتی با هشت بلندگو، سیستم تهویه به همراه فیلتر تصفیه هوای کابین، رادار نقطه کور، هشدار برخورد از عقب و سنسور پارک عقب. قیمت تیپ پایه این خودرو ۹،۳۹۰،۰۰۰ تنگه (۱,۲۶۷,۶۵۰,۰۰۰ تومان) و قیمت تیپ قوی‌تر آن ۹،۷۹۰،۰۰۰ تنگه (۱,۳۲۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان) است. جک J۷ پلاس به همراه گارانتی پنج سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر به متقاضیان عرضه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha