۰ نفر

مدیرعامل توضیح می‌دهد:

شناور کردن نرخ بهره اوراق برای اولین بار در کشور! / سرمایه‌گذاری‌های جایگزین و ارزش افزوده بسیار متفاوت برای «تنوین»

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبر: 843255
شناور کردن نرخ بهره اوراق برای اولین بار در کشور! / سرمایه‌گذاری‌های جایگزین و ارزش افزوده بسیار متفاوت برای «تنوین»

مدیرعامل تامین سرمایه نوین گفت: استقرار سامانه‌ی پشتیبان تصمیم اقدامی است که برای اولین برای در کشور اتفاق افتاده و به سادگی می‌تواند تصمیمات دقیق‌تری به مجموعه منتقل کند!

به گزارش اقتصاد آنلاین، مجتبی عزیزیان مدیرعامل تامین سرمایه نوین به تحولات نظیر استقرار سیستم پشتیبان تصمیم تا مدیریت هوشمند در انتشار اوراق در تامین سرمایه نوین اشاره کرد؛ اقداماتی که می‌تواند روند حرکتی هر شرکتی را زیر و رو کند!

انتشار اوراق با نرخ بهره شناور برای اولین بار

تامین سرمایه نوین برای اولین بار در کشور اوراق با نرخ بهره شناور منتشر کرده است. این سیاست هم در مدیریت ریسک صندوق های سرمایه گذاری تحت مدیریت کمک خواهد کرد و هم می‌تواند بازده مورد انتظار اوراق را متناسب با نرخ بهرو و تورم تغییر دهد.

سرمایه‌گذاری‌های جایگزین؛ اقدامی با عایدی سرشار!

عزیزیان ادامه داد: در بحث سرمایه‌گذاری‌های جایگزین «Alternative Investment» واضحا آن دسته از فعالیت‌هایی که تا کنون مورد توجه رقبا قرار نگرفته است می‌تواند انقلابی در درآمد هر شرکتی ایجاد کند. در راستای تحقق این موضوع، تمرکز تامین سرمایه نوین به سرمایه‌گذاری در حوزه نفت معطوف شده که در آینده‌ای نه چندان دور فواید آن متوجه شرکت و سرمایه‌گذاران آن خواهد شد!

افزایش 12 درصدی دارایی تحت مدیریت صندوق ها

مدیرعامل تنوین در خصوص عملکرد شرمت در سال ۱۴۰۲ نیز گفت: دارایی‌های در ید شرکت در سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافت. این افزایش درحالی رقم خورد که هنوز از پلتفرم های طراحی شده توسعه بازار استفاده نشده است؛ پلتفرمی که در خرداد ماه از آن رونمایی خواهد شد و شرکت را از سیستم بانکی مستقل می‌کند!

تغییر فعالیت پنج صندوق

عزیزیان ضمن برشماری چالش‌های پیش‌روی شرکت، راه‌کارهای مجموعه برای رهایی از آن‌ها را نیز توضیح داد: از آنجایی که تامین سرمایه نوین تحت مالکیت بانک قرار دارد، امکان تاسیس صندوق جدید وجود نداشت. بنابراین یکی از برنامه های در دستور کار، تغییر موضوع فعالیت پنج صندوق سرمایه گذاری تحت مدیریت است چرا که باید تنوع محصولات به گونه‌ای باشد که در شرایط مختلف اقتصادی، سطح مطلوب دارایی های تحت مدیریت حفظ شود. به عنوان مثال زمانی که اقبال به سمت یونیت‌های طلا بیشتر است، باید شهاد شیفت شدن سرمایه در بین صندوق‌های خود مجموعه باشیم تا انتقال آن‌ها به خارج از شرکت. لذا این اقدام کمک شایانی می‌کند تا دارایی‌های تحت مدیریت افزایشی شود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha