۰ نفر

اولین تصمیمات هیأت دولت به ریاست مخبر

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبر: 843030
اولین تصمیمات هیأت دولت به ریاست مخبر

در پی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهان وی، جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست محمد مخبر معاون اول، رئیس جمهور از دقایقی قبل آغاز شد. هیأت دولت به همین منظور جلسه فوق العاده‌ای را تشکیل داده است.

به گزارش پارس نیوز به نقل از اکوایران، در پی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهان وی، جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست محمد مخبر معاون اول، رئیس جمهور از دقایقی قبل آغاز شد. هیأت دولت به همین منظور جلسه فوق العاده‌ای را تشکیل داده است.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره برگزاری امتحانات دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی کرد.

او گفت: مسئله مهم امتحانات دانش‌آموزی است. تصمیم دولت این است که به صورت منظم برگزار می‌شود. چون آقای رئیسی به طور خاص درباره تعطیلی مدارس و موضوعات مورد مشابه تاکید داشتند که رویه حفظ شود و حتی‌الامکان در آزمون‌ها خللی وارد نشود.

سخنگوی دولت ادامه داد: انشاءالله آزمون‌ها با قوت ادامه می‌یابد. عزای عمومی یا موضوعات این چنینی خللی در این موضوع وارد نخواهد کرد که خبر این هم متعاقبا اعلام می‌شود.

به طور کلی اولین تصمیمات هیئت دولت به ریاست محمد مخبر اینگونه اعلام شده است:

- امتحانات در مدارس طبق روال برگزار می‌شود

- باقری مسئول کمیتۀ روابط خارجی شد

- منصوری مسئول کمیتۀ اجرایی شد

- تشکیل ۶ کمیته اجرایی برای برگزاری مراسم تشییع

- تشکیل کمیته اقتصادی برای مدیریت متمرکز بازار

سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha