۰ نفر

نتایج کنکور فرهنگیان کِی اعلام می‌شود؟

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴
کد خبر: 841524
نتایج کنکور فرهنگیان کِی اعلام می‌شود؟

معاون سازمان سنجش گفت: هفته آینده انتخاب رشته کنکور فرهنگیان انجام می‌شود. نتایج اولیه کنکور فرهنگیان به صورت سه برابر ظرفیت در اواسط خرداد اعلام خواهد شد و نتایج نهایی باید قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، احسان جمالی؛ معاون سازمان سنجش امروز در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکترای سال ۱۴۰۳ تا اواسط خرداد اعلام می‌شود و افراد برای مصاحبه معرفی و تا پایان تیر ماه دانشگاه‌ها برای مصاحبه تخصصی فرصت دارند.

وی افزود: تاهفته دوم شهریور ۱۴۰۳ نتایج نهایی آزمون دکتری اعلام خواهد شد.

جمالی درباره اعلام نتایج آزمون ارشد بیان کرد: تا ۱۵ خرداد نتایج اولیه اعلام و انتخاب رشته انجام خواهد شد و تا نیمه شهریور نتایج نهایی اعلام می‌شود.

وی درباره اعلام نتایج آزمون ویژه فرهنگیان گفت: در هفته آینده انتخاب رشته خواهند داشت و نتایج اولیه به صورت سه برابر ظرفیت در اواسط خرداد اعلام و مراحل مربوط به ارزیابی تخصصی تا پایان تیر ماه توسط وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود و نتایج نهایی باید قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام شود.

جمالی بیان کرد: اگر داوطلب در کنکور فرهنگیان قبول شود و بخواهد به دانشگاه فرهنگیان برود اجازه انتخاب رشته ندارد.

وی تاکید کرد: نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت نمرات اولیه تا ۱۵ خرداد اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • شبگل IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 2
    چرا وزیر باهوش و دانا قانون فوق العاده ویژه ۵۰درصد ی معلمان که سه سال است برای بقیه کارمندان اجرا شده اجرا نمی کنه وقانون شکنی آنهم در حق معلمان که از لحاظ وضعیت بد معیشتی وفلاکت بار و زجر می کشند رتبه بندی که کارش نوری انجام داد ایشون برای بهبود وضعیت حقوق معلمان که از یک نگهبان ساده هم کنترل چکار کرده اند یک نگهبان ۲۷میلیون تومان ۸ساعت کار با بیمه میشه ۳۲میلیون تومان سه برابر حقوق یک معلم یک کارمند اداره گاز هنوز رسمی نشده دوسال سابقه ۴۵میلیون تومان دریافتی دارند حالا این وزیر دانا برای جیب خودش کار کرده نه سفره معلمان