۰ نفر

خبر مهم آموزش و پرورش برای معلمان بازنشسته

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵
کد خبر: 837425
خبر مهم آموزش و پرورش برای معلمان بازنشسته

معاون وزارت آموزش و پرورش درباره اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره مشکل اعمال رتبه‌ جدید در حقوق معلمان بازنشسته اظهار کرد: وزارت آموزش و پرروش باید کسورات ارتقای رتبه معلمان بازنشسته را محاسبه و به حساب صندوق بازنشسستگی کشوری واریز کند تا در حقوق فرهنگیان بازنشسته اعمال شود.

وی افزود: فعلاً در مرحله نخست هستیم و مجوز  افزایش رتبه برای فرهنگیان بازنشسته صادر شده است و باید سایر اقدامات آن انجام شود.

فرهادی در پاسخ به این پرسش که کسورات چه زمانی به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود، عنوان کرد: ابتدا باید آن را محاسبه و سپس اعتبارات را تأمین کنیم، به زودی کسورات فرهنگیان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ تأمین و به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: فرهنگیان بازنشسته فعلاً حکم بازنشستگی خود را بر اساس رتبه قبل از اعتراض دریافت کرده‌اند و به محض تکمیل فرآیند، رتبه جدید در حقوق آنها اعمال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهنگی بازنشسته IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    تو تجمع 26فروردین بودم. نزدیک 3هزار نفر اومده بودن.. این دفعه با هر دفعه خییییلی فرق می‌کرد.. وقول صد در صد دادن که تا 15اردیبهشت حکم بزنن. وتا خرداد هم معوقات پرداخت کنن... چاکر شما از شیراز.