۰ نفر

تراکتور و ذوب‌آهن از نگاه آمار

۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲
کد خبر: 835837
تراکتور و ذوب‌آهن از نگاه آمار

 تراکتور فردا (جمعه) مقابل تیمی صف‌آرایی می‌کند که در فصل جاری هیچ گاه خارج از خانه نباخته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، ۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

از ۶ امتیاز ممکن ۲ دیدار اخیر خانگی‌ تنها ۲ امتیاز عاید تی‌تی‌ها شده و شاگردان خمس بقا در رتبه سوم با ۴۰ امتیاز را مدیون پیروزی صنعت‌نفت مقابل سپاهان هستند. آن‌ها که هفته گذشته با توقف برابر آلومینیوم از قافله مدعیان جاماندند، برای حفاظت از جایگاه‌شان در جدول چاره‌ای جز غلبه بر ذوب‌آهن ندارند.

به گزارش ایسنا، در سمت مقابل ذوب‌آهن که دست به گریبان استعفای سرمربی‌اش بود، در نهایت موفق به حفظ ربیعی روی نیمکت شد و حال امیدوار است بعد از مدت‌ها در لیگ‌برتر پیروز شود. آخرین برد گاندوها که با ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم حضور دارند، به هفته چهاردهم مقابل صنعت‌نفت بحران زده بر می‌گردد و شاگردان ربیعی ۸ هفته متوالی است که طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

اختلاف مویرگی کفه‌های ترازو

۳۷ مسابقه بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۴ بازی را تراکتور برده، ۱۲ مسابقه را ذوب‌آهن و ۱۱ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری تراکتور و ذوب‌آهن ۸۳ توپ از خط دروازه ۲ تیم عبور کرده که ۴۳ گل از آن تراکتور و ۴۰ گل سهم گاندوها بوده است.

برد یک بر صفر (۹ بار) پرتکرارترین نتیجه رویارویی‌های لیگ‌برتری ۲ تیم بوده و پیروزی ۴ بر یک تراکتور و ۳ بر صفر ذوب‌آهن بهترین بردهای ۲ تیم مقابل هم بوده‌اند.

۲ تیم یک بار هم در قالب جام‌حذفی مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که تی‌تی‌ها ۳ بر ۲ به پیروزی نائل شدند.

رضا اسدی و محمد ابراهیمی هر کدام با ۴ گل بهترین گلزنان تقابل ۲ تیم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha