۰ نفر

ماموران پلیس رشوه دلار و سکه را رد کردند

۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳
کد خبر: 831553
ماموران پلیس رشوه دلار و سکه را رد کردند

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی و ۵۰۰ دلار توسط ماموران وظیفه‌شناس پلیس مراغه خبر داد و گفت: این رشوه در جریان بررسی پرونده یک شبکه کلاهبرداری میلیاردی به ماموران آگاهی این شهرستان پیشنهاد شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین  به نقل از ایرنا، سردار «علی محمدی» روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: سرکرده این شبکه کلاهبرداری در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی شد و ماموران پلیس آگاهی مراغه هم پس از اخذ نیابت قضائی، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

به گفته وی متهم در همان لحظه دستگیری و برای رهایی از دست ماموران پلیس آگاهی مراغه، پرداخت این تعداد سکه و دلار را به عنوان رشوه پیشنهاد داده بود.

سردار «محمدی» ادامه داد: ماموران وظیفه‌شناس نیز ضمن امتناع از قبول رشوه و در کمال صحت و درستی، وجه پیشنهاد شده را صورتجلسه و به پرونده ضمیمه کردند و متهم را جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل دادند.

وی با بیان اینکه صداقت و امانتداری در مسائل مادی و معنوی از جمله شاخص‌های آشکار پلیس اسلامی است، عنوان کرد: به منظور ترویج فرهنگ خودکنترلی، ارتقای صحت عمل و ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتارهای شایسته، از این مدافعان امنیت قدردانی شد.

قابل اعتماد بودن، مسئولیت‌پذیری و آگاهی اجتماعی نخستین شاخص برای استخدام در نیروی انتظامی به شمار می‌رود و رد رشوه توسط ماموران پلیس مراغه نیز محصول انتخاب‌های درست و استخدام‌های اصولی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha