۰ نفر

در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران مطرح شد؛

گلایه فعالان اقتصادی از بودجه ۱۴۰۳/ سیاهه‌ای پرچالش برای بخش‌خصوصی

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۴۶
کد خبر: 830130
گلایه فعالان اقتصادی از بودجه ۱۴۰۳/ سیاهه‌ای پرچالش برای بخش‌خصوصی

رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: بودجه ۱۴۰۳ برای بنگاه‌های اقتصادی سخت و چالش‌زا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، محمود نجفی‌عرب، رییس اتاق بازرگانی تهران امروز در سیزدهمین نشست هیات نمایندگان بیان کرد:سال ۱۴۰۲ سال سختی بود، پیش بینی ما این است که بودجه ۱۴۰۳ سخت و چالش های بیشتری برای بنگاه های اقتصادی خواهد داشت. 

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ تغییراتی را در مجموعه راهبردی اتاق داشته ایم، برای اولین بار بودجه ریزی عملیاتی بر مبنای نگاه راهبردی تدوین شد، در حوزه اجرایی بیمارستان بازرگان مستقل خودگردان شد، تسریع در پروژه های عمرانی اتاق از جمله ساختمان مطهری رخ داده، تغییرات رویکردی و اعتمادسازی با حاکمیت و انتقال صحبت‌های بخش خصوصی به حاکمیت دنبال شده و همچنین در مورد شعار سال مقام معظم رهبری از ما نظرخواهی شده است.

نجفی عرب ادامه داد: در نظام بودجه ریزی اتاق تهران، تغییر ریل داشته ایم و به نقدهای منصفانه اعضا و رسانه ها توجه کرده ایم، برای اولین بار ۷ برابر کردن بودجه تشکل ها را دنبال کرده ایم. برای اولین بار می خواهیم به سمت درآمدهای پایدار برویم.

رییس اتاق تهران گفت: بودجه ۱۴۰۳ اتاق تهران برای اولین بار رخدادهای بسیاری دارد، تلاش داریم که امروز مصوبه بودجه را داشته باشیم.

به گفته نجفی‌عرب، جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به طور منظم برگزار شده و از دل این جلسات چندین موضوع به نتیجه رسیده است. 

وی همچنین گفت: زمزمه های مطرح شدن مجدد بحث تغییر قانون اتاق در مجلس به گوش می رسد.

رییس اتاق تهران بیان کرد: سعی داریم با نگاه امید به آینده در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha