۷ نفر

قیمت خودرو اطلس دوشنبه ۲۱ اسفند | کارخانه و صفر

قیمت جدید خودرو اطلس سایپا اعلام شد / بازار و کارخانه + جدول اسفند ۱۴۰۲

۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۱
کد خبر: 829985
قیمت جدید خودرو اطلس سایپا اعلام شد / بازار و کارخانه + جدول اسفند ۱۴۰۲

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو اطلس در تاریخ دوشنبه ۲۱ اسفند. برای مشاهده قیمت کارخانه اطلس وارد سایت اقتصادآنلاین شوید. 

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین، قیمت خودرو اطلس در بازار آزاد اعلام شد. بر این اساس قیمت اطلس در بازار آزاد ۵۲۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت کارخانه اطلس سایپا نیز ۴۰۶ میلیون تومان اعلام شده است.

نخستین تصاویر ماشین اطلس سایپا در آذرماه ۱۴۰۱ منتشر شدند. سایپا اطلس در واقع نمونه فیس لیفت کوییک است که همراه با امکانات بیشتر و پیشرانه بازنگری شده به بازار می‌آید. البته همان‌طور که انتظار داریم، این خودرو از کوییک گران‌تر است.

قیمت خودرو اطلس

نام خودرو قیمت بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان) تغییر
اطلس

۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰

۴۰۶,۶۱۵,۰۰۰ (‎-۲.۸۰%‏)‎-۱۵,۰۰۰,۰۰۰‏

سایپا طی دو دهه اخیر، رهبر بازار خودروهای اقتصادی در ایران بوده است. این شرکت در ابتدا محصولات خانواده پراید را با تنوع گسترده به بازار عرضه کرد و پس از آن تیبا و تیبا ۲ را جایگزین آن‌ها نمود. پس از مدتی نیز کوییک و ساینا به عنوان نسخه‌های فیس‌لیفت تیبا و تیبا ۲، جایگزین نسل اول خود شدند. اکنون نیز این شرکت قصد دارد با معرفی خودروهایی همچون سایپا اطلس و سایپا سهند، روند تولید خودروهای اقتصادی را ادامه دهد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • وحید DE ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    1 0
    خدایی چقدر آهن وپلاستیک وتکنولوژی وکیفیت داره که این قیمت داره چرا با کم کاری کشورو تبدیل به نمایندگی خودرو های چینی با چند برابر قیمت میکنیم
  • حسین IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    11 7
    این قیمت اشتباه و ناشی از تازه وارد بودن این ماشینه ، کوییک اتومات با کلیه امکانات و مانیتور و رینگ و فرمان برقی و کیلس حدود ۵۰۰ تومانه ، چه کسی حاضره به یک کوییک فیس لیفت شده با دنده دستی چنین رقمی را بپردازد ؟ قطعا مکانیسم بازار به زودی قیمت واقعی آنرا مشخص میکند .
  • علی US ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 2
    سلام. چقدر گران. ارزش ندارع خوب کوئک اتوماتیک سوار میشیم