۰ نفر

یمن: به حملات ادامه می دهیم

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۰۱
کد خبر: 829755
یمن: به حملات ادامه می دهیم

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان اعلام کرد که عملیات‌های نیروهای مسلح یمن همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: این که ما در حالی وارد ماه مبارک رمضان می‌شویم که در یاری از ملت فلسطین در مبارزه به وسیله موشک، پهپاد، اموال و جنب‌وجوش مردمی گسترده هستیم از توفیقات الهی است.

الحوثی با اشاره به لزوم تداوم راهپیمایی‌های مردمی در حمایت از مردم غزه افزود: مساله، تنها راهپیمایی نیست، زیرا راهپیمایی به موضع موشکی و مبارزه به وسیله پهپاد گره خورده است.

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن اشاره به تأثیر این راهپیمایی‌های مردمی ادامه داد: هنگامی که موشک و پهپاد به سوی ناوهای آمریکایی شلیک می‌شود، آمریکا مشاهده می‌کند که در پسِ این موشک‌ها و پهپادها سیل خروشان ملت حضور دارد.

به گزارش مهر الحوثی افزود: حضور در راهپیمایی‌ها امری بزرگ، مهم، شرافتمندانه و ضروری است و با برگزاری این راهپیمایی‌ها دشمن درمی‌یابد که این همراهی، پشتوانه عملیات‌های ما است.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به اتفاق‌های جاری در نوار غزه گفت: رخدادهای غزه بخشی از حمله به تمامی یک امت است و ما امتی هستیم که هدف قرار داده شده‌ایم.

الحوثی ادامه داد: ان شاالله عملیات‌های ما ادامه خواهد داشت و بیش‌ترِ فعالیت‌های ما تداوم خواهد یافت. برخی فعالیت‌های بنیادین و ضروری باید ادامه پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha