۴ نفر

پیش بینی بارش برف در این استان

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبر: 829746
پیش بینی بارش برف در این استان

بر اساس پیش بینی هواشناسی استان اردبیل، جو استان نسبتاٌ ناپایدار بوده و برای شمال استان در بیشتر ساعات بارش باران و برای مرکز و جنوب استان بارش‌ها به‌صورت برف و باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند ) جو استان نسبتاٌ ناپایدار بوده، بطوریکه برای شمال استان در بیشتر ساعات بارش باران و برای مرکز و جنوب استان بارش‌ها بصورت برف و باران پیش بینی می‌شود.

با توجه به نفوذ زبانه های پرفشار سطح زمین، شارش رطوبت خزری، افزایش ابر، رخداد مه و کاهش دید افقی برای روز دوشنبه (۲۱ اسفند) انتظار می‌رود. لذا توجه به هش دار سطح زرد شماره ۷۷ اداره کل هواشناسی استان اردبیل توصیه می‌شود.

این سامانه فردا از استان خارج می‌شود اما به دلیل تقویت زبانه‌های پرفشار در روز سه شنبه (۲۲ اسفند) برای بیشتر مناطق استان به‌ویژه مناطق مرکزی، نوار شرقی و مناطق منتهی به استان گیلان بارش پراکنده برف و باران و وزش باد (تند تا نسبتاً شدید) احتمال می‌رود.

از روز چهارشنبه از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و جو استان تا انتهای هفته صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha