۰ نفر

هشدار هواشناسی به ساکنان استان کردستان!

۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۲۹
کد خبر: 828841
هشدار هواشناسی به ساکنان استان کردستان!

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، هوای استان تا اوایل هفته آینده ناپایدار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علی پناهی روز چهارشنبه اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها نشان می دهد با ادامه فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات بارش باران و برف، مه و کاهش دید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی روز چهارشنبه هوای استان نسبتا پایدار است، گفت: با نفوذ سامانه بارشی اواخر وقت چهارشنبه تا روز شنبه شاهد جوی ناپایدار در منطقه خواهیم بود که به تناوب با بارش باران و احتمال رعد و برق، در ارتفاعات رگبار برف، مه و وزش باد گاهی شدید همراه خواهد شد.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان یادآور شد: از لحاظ دمایی برای روز چهارشنبه دما در طول روز روند افزایشی خواهد داشت.

اداره کل هواشناسی کردستان دارای ۲۲ ایستگاه هواشناسی شامل ۹ ایستگاه سینوپتیک (هر ساعت یک بار تغییرات هواشناسی در آن اندازه گیری و ثبت می‌شود) و ۱۳ ایستگاه اقلیم‌شناسی، ۷۹ ایستگاه باران‌سنجی و سه ایستگاه جاده‌ای است و این ایستگاه‌ها در طول شبانه روز پارامترهای هواشناسی را اندازه‌گیری، ثبت و مخابره می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha