۰ نفر

هشدار هواشناسی به خوزستانی‌ها

۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۳۰
کد خبر: 828134
هشدار هواشناسی به خوزستانی‌ها

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده مه صبحگاهی و شامگاهی و ماندگاری هوای سرد تا فردا یکشنبه برای استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین  به نقل از ایسنا، محمد سبزه زاری روز شنبه بیان کرد: براساس نقشه‌های پیش ابی هواشناسی طی امروز تا اواسط فردا جو نسبتا پایداری بر سطح استان حاکم است؛ پدیده غالب در این مدت، وقوع مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در برخی از مناطق به ویژه مناطق کوهستانی، جاده‌های مواصلاتی و جنوبی و همچنین افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد بود.

وی افزود: همچنین با توجه به ماندگاری هوای سرد شبانه تا فردا در کل استان، احتمال یخ زدگی سطح زمین در بخش‌هایی از مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات وجود خواهد داشت.

سبزه زاری ادامه داد: سامانه بارشی از اواخر روز یکشنبه از سمت شمالِ غرب وارد استان خواهد شد و تا سه شنبه (به ویژه روز دوشنبه) در بیشتر مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا شدید خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بارش در ارتفاعات به صورت برف و باران قابل انتظار است و شمال خلیج فارس نیز طی یکشنبه و دوشنبه مواج و متلاطم است.

وی گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۲.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و ایذه با ۰.۴ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۲.۳ و حداقل ۵.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha