۰ نفر

تداوم حمله‌های موشکی حزب‌الله لبنان

۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۵۹
کد خبر: 828082
تداوم حمله‌های موشکی حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان در ادامه عملیات‌های روز جاریِ خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی از هدف قراردادن ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی ۲ موضع نظامی صهیونیستی دیگر را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۳۰ عصر امروز شنبه دوم مارس ۲۰۲۴ پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷ عصر امروز شنبه دوم مارس ۲۰۲۴ موضع حدب یارین را با ۲ موشک برکان هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز طی روز جاری حزب‌الله لبنان ۴ عملیات دیگر را علیه نظامیان صهیونیست و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رسانده بود. بنابراین با احتساب این ۲ عملیات جدید، شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان طی روز جاری به ۶ عملیات می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha