۰ نفر

بازداشت یک نفر در جریان برگزاری انتخابات

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶
کد خبر: 827776
بازداشت یک نفر در جریان برگزاری انتخابات

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران از بازداشت یک فرد که قصد ایجاد تهدید با سلاح سرد داشت، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، محسن نایبی در جمع خبرنگاران درباره شرایط امنیت انتخابات در استان تهران، گفت: تاکنون مورد خاص امنیتی که موجب ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات شود، نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در شش ماه گذشته در ستاد امنیت انتخابات در استانداری تهران انجام داده‌ایم، اظهار داشت همه اقدامات لازم از زمان ثبت نام، روند بررسی صلاحیت‌ها، رصد فضای واقعی و مجازی، تامین ملزومات انتخابات از جمله تعرفه، مهر و صندوق و موارد دیگر با پیوست امنیتی انجام شد.

به گفته رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران، امنیت شش هزار و ۸۱۱ شعبه اخذ رای را به فراجا سپردیم که البته باید از سپاه محمد رسول الله (ص) و سپاه سیدالشهدا، دستگاه‌های اطلاعاتی و دستگاه قضاییه تشکر کنم که به تامین امنیت انتخابات کمک کردند.

نایبی ادامه داد: امنیت شعب و سطح شهر با وجود تهدیداتی که از قبل متصور بود، تامین شد و مساله خاصی ایجاد نشده است و امیدواریم با همین روال انتخابات برگزار شود. 

نایبی درباره حادثه امنیتی در داراآباد تصریح کرد: فردی می‌خواست تهدیدی با سلاح سرد انجام دهد که با حضور عوامل امنیتی این تهدید منتفی شده و نتوانسته ضربه‌ای برند. این فرد بازداشت شده است. فرد مجروحی در این اتفاق وجود نداشته است و آن فرد هم کار خاصی نتوانسته انجام بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha