۰ نفر

کشف ۳۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در نوار ساحلی ‌بوشهر

۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبر: 826583
کشف ۳۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در نوار ساحلی ‌بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۳۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ۴ فروند شناور در نوار ساحلی استان بوشهر توسط مرزبانان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ یدالله شرفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر رصد شبانه‌روزی تردد شناورها در خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر در اولویت برنامه‌های مرزبانی قرار دارد.

وی با اشاره به شناسایی محموله‌های سوخت قاچاق در نوار مرز دریایی استان بوشهر گفت: با رصد و اشراف اطلاعاتی در راستای پایش مرزهای دریایی خلیج‌فارس محموله‌های قاچاق سوخت در نوار ساحلی استان بوشهر شناسایی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف ۴ فروند شناور حامل گازوئیل قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: با استفاده از امکانات الکترونیکی و اپتیکی ۴ فروند شناور شامل لندیگراف، یدک کش و لنج باری حامل سوخت قاچاق توقیف شد.

‌شرفی با بیان اینکه مرزبانان موفق شدند از این شناورها ۳۱۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق گازوئیل کشف کنند تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله‌ها را به سواحل حاشیه خلیج فارس حمل کنند.

وی ارزش سوخت کشف شده را ۹۳.۵ میلیارد ریال دانست و اضافه کرد: در این عملیات‌ها ۹ نفر دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha