۰ نفر

کشف ۲۸ قبضه سلاح و دستگیری ۵۲ سارق در دزفول

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۲۷
کد خبر: 823712
کشف ۲۸ قبضه سلاح و دستگیری ۵۲ سارق در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۲۸ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری در اجرای این طرح کشف و ۵۲ سارق نیز با اقدام‌های فنی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان گفت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضایی به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح ادامه داد: حدود هفت کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۶ هزار عدد انواع قرص‌های روان گردان و غیرمجاز و ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در دزفول کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: دستگیری ۵۲ نفر سارق، جمع آوری ۵۶ معتاد متجاهر و همچنین توقیف و اعزام به پارکینگ ۵۶ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف از جمله اقدام‌های انجام شده در این طرح بود.

سرهنگ یاری زاده ضمن اشاره به رضایت مندی مردم از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ادامه داد: متهمان دستگیر شده به همراه اموال مکشوفه و توقیفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha