۱ نفر

از افزایش سرمایه تا گزارش عملکرد و احتمالی «ختور»

۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبر: 822844
از افزایش سرمایه تا گزارش عملکرد و احتمالی «ختور»

شرکت رادیاتور ایران در سال ۱۳۴۱ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است و در سال ۱۳۵۰ شرکت به سهامی خاص رادیاتور ایران تغییر یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت رادیاتور ایران در سال ۱۳۴۱ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است و در سال ۱۳۵۰ شرکت به سهامی خاص رادیاتور ایران تغییر یافت.

معرفی :

پس از تصویب قانون گسترش مالکیت شرکت های تولیدی و سهیم شدن کارگران در سهام کارخانجات در سال 1355 شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا _سهام عام) تاسیس گردید و سهام شرکتهای رز، زامیاد، رادیاتور ایران و رنا (خاص) به آن شرکت منتقل گردید. در سال 1375 شخصیت حقوقی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر کرد و موفق به اخذ پذیرش از سازمان بورس تهران گردید.

ختور تولید کننده انواع رادیاتور خودرو های سبک و سنگین (آلومینیومی، آلومینیومی اکسپندی، مسی – برنجی و استیل)، مبدل های حرارتی صنعتی، اویل کولر، مبدل های آلومینیومی فشارقوی، اواپراتور، کندانسور، مجموعه کولر خودرو و شبکه های جایگزین می باشد.

تابلوی معاملات و سهامداران عمده شرکت:

ارزش بازار سهم 1749.13 میلیارد تومان است و 47 درصد سهام شرکت شناور می باشد.  کل سهام شرکت 3 میلیون و 855 میلیون است. قیمت فعلی سهم 452 تومان است.

 در جدول زیر لیست مهم ترین سهامداران رادیاتور ایران آمده است:

از افزایش سرمایه تا گزارش عملکرد و احتمالی «ختور»

افزایش سرمایه شرکت:

ختور به تازگی پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 33 درصدی از محل سود انباشته را به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی  تصویب کرده است. سرمایه شرکت از 385 به 513 میلیارد تومان افزایش می یابد.

عملکرد 10 ماهه شرکت:

 شرکت رادیاتور ایران در عملکرد ۱۰ ماهه ۱۸۸۸ میلیارد تومان درآمد فروش شناسایی کرد. فروش دی به ۲۱۸ میلیارد تومان رسید و نسبت به ماه قبل کمی کاهش داشت. مقایسه فروش ۱۰ ماهه سال جاری با مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد ۶۹ درصدی درآمد عملیاتی شرکت دارد.

تحلیل تکنیکال ختور:

از افزایش سرمایه تا گزارش عملکرد و احتمالی «ختور»

یک مثلث در حال تکمیل است و انتظار داریم به زودی لگ اخر E در محدوده حمایتی با رعایت حد ضرر 420 تومان تمام شود و شاهد ورود به یک موج صعودی میان مدت برای شروع اولین موج از الگوی صعودی بلند مدت باشیم. به عبارتی با شکست سقف مثلث از الگوی ترکیبی لگ E هدف های مهم 635-650 و سپس 830 و نهایتا 1000 در ماه های آتی قابل حصول خواهد بود.

ختور بنیادی تکنیکال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha