۰ نفر

بارش خفیف باران در این استان / خبری از برف نیست!

۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۰۱
کد خبر: 819512
بارش خفیف باران در این استان / خبری از برف نیست!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه امروز در بخش‌های شمالی استان بارش خفیف باران دور از انتظار نیست، گفت: سواحل و فراساحل مرکزی و شمالی متلاطم پیش بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، طلیعه محمدی اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، امروز در بخش‌های شمالی استان بارش خفیف باران دور از انتظار نیست و به سبب وزش باد نسبتاً شدید جنوبی، سواحل و فراساحل مرکزی و شمالی متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از دوشنبه شب تا پایان هفته نیز با شدت یافتن جریانات شمالی روی دریا، سواحل و فراساحل استان به تناوب مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: دمای هوا نیز در این مدت کاهش محسوس خواهد داشت.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در نواحی شمالی استان احتمال بارش خفیف باران و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد: امروز غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در بخش‌های مرکزی و شمالی خلیج فارس ۱۲ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت، از فردا غالباً جنوب شربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر و امروز در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha