۰ نفر

تداوم روند کاهشی نرخ تورم در این استان

۲۴ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبر: 819412
تداوم روند کاهشی نرخ تورم در این استان

استاندار سمنان از تداوم روند کاهشی نرخ تورم در استان سمنان به عنوان یکی از خدمات ماندگار دولت سیزدهم در این استان نام برد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه ۲۳ دی ماه در جمع نوجوانان، جوانان و پیرغلامان هیئت عاشقان ولایت شهر سمنان اظهار کرد: کسب رتبه دوم پرداخت تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کاهش نرخ بیکاری به زیر ۶ درصد، رتبه سوم در خصوص کاهش نرخ تورم، انتخاب سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم، انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور، راه اندازی واحد های راکد و سایر موارد از جمله دستاورد های ارزنده دولت سیزدهم در استان سمنان است.

وی افزود: استان سمنان با کسب ۶۶.۱ درصد تحقق پیشرفت پروژه های عمرانی احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، بعنوان دومین استان موفق و پیشتاز کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن معرفی گردید.‌

وی همچنین به اهمیت حضور در انتخابات پرداخت و گفت: همه ما اعم از نوجوانان، جوانان، پیرغلامان و بانوان جامعه، در جهت خنثی سازی توطئه و دسیسه های معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، تحقق مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند مسئولیم.

اسناندار سمنان بیان کرد: با توجه به دستاوردها و موفقیت های حاصل شده و در راستای امید آفرینی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به آحاد اقشار جامعه و ترغیب به حضور در پای صندوق های رای در ۱۱ اسفند، باید در قامت فرمانده جهاد تبیین نقش آفرینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  بالغ بر ۱۲۰ گروه و قشر مختلف و متعدد دارای مخاطبین و جامعه هدف در سطح استان شناسایی و تاکنون تعداد ۳۰ نشست تبیینی با این گروه ها با موضوع مشارکت در انتخابات برگزار شده است.
استاندار سمنان گفت: مردم ولایتمدار، متدین و انقلابی استان سمنان همچون گذشته که در همه حوزه ها و میدان ها، همواره درخشیدند، در بحث لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و حضور حداکثری و مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نیز برگ زرین دیگری بر تاریخ این استان خواهند افزود.

عالی ترین مقام اجرایی استان همچنین در کارگروه تنظیم بازار استان گفت: تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم، اولین اولویت ما در بحث تنظیم بازار و سپس نظارت مستمر و ویژه بر نحوه عرضه و قیمت کالاها و اقلام اساسی در بازار است.

وی با بیان اینکه ثبت روند کاهشی نرخ تورم در استان سمنان یکی از دستاورد های ارزنده است که در سایه تشکیل منظم جلسات ستاد تنظیم بازار استان به دست آمد افزود: استان سمنان با ثبت تورم ۴۱.۴ درصد، به عنوان سومین استان کشور در کاهش نرخ تورم معرفی شد.استاندار سمنان خاطر نشان کرد: در راستای تحقق مشارکت قوی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، ضرورت دارد تا با تقویت نظارت ها بر بازار و نحوه قیمت گذاری و کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده، در راستای رضایتمندی مردم گام برداریم.

هاشمی بیان کرد: طی بازدید های صورت گرفته از خبازی ها، کیفیت نان نسبت به گذشته بهبود یافته است اما همچنان بحث نظارت به منظور ارتقاء بیش از پیش کیفیت نان و رعایت موارد بهداشتی و جلوگیری از کم فروشی، در دستور کار باشد.

استاندار سمنان گفت: کمتر از ۱۰ روز آینده در شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار باید بازارچه عرضه محصولات و روز بازار ، در راستای تسهیل در دسترسی مردم به میوه و کالاهای اساسی ، راه اندازی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha