۴ نفر

هتل‌های مشابه هتل داریوش کیش

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبر: 814110
هتل‌های مشابه هتل داریوش کیش

با شروع فصل تابستان، در ایام نوروز و به طور کلی در هر یک از فصل‌های سال، ایرانیان زیادی جزیره کیش را به عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب می‌کنند. به همین دلیل روز به روز تعداد هتل‌های جزیره کیش بیش‌تر می‌شوند. ولی تمام هتل‌های این جزیره، خدمات خود را با کیفیت خوبی ارائه نمی‌دهند.

برای مثال یکی از هتل‌های پنج ستاره با بهترین کیفیت در این منطقه، هتل داریوش کیش است. از آنجایی که در هر زمانی مسافران به کیش سفر می‌کنند، احتمالا هنگام رزرو هتل در زمان دلخواه با مشکل تکمیل ظرفیت و نبود جای خالی مواجه می‌شوید. پس در این مطلب همراه ما باشید تا هتل‌های مشابه هتل دارویش کیش را به شما معرفی کنیم.

هتل داریوش کیش

در میدان داریوش جزیره کیش، مجموعه اقامتی پنج ستاره‌ای از سال ۱۳۸۲ ساخته شده که به خوبی فرهنگ و تاریخ ایران را نشان می‌دهد. این هتل علاوه بر امکانات فوق‌العاده خود، معماری بی‌نظیری دارد. به همین دلیل علیرغم هتل بودن یک جاذبه دیدنی در جزیره کیش به حساب می‌آید.

هتل داریوش کیش با سه طبقه، ۱۸۴ اتاق را در خود جای داده است. شما به عنوان مسافران این هتل می‌توانید از خدمات سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، فروشگاه و رستوران‌های این هتل استفاده کنید. یکی از دلایل استقبال زیاد مسافران از رزرو این هتل در جزیره کیش، فاصله کم آن تا اسکله تفریحی، بازارهای جزیره کیش و جاذبه‌های دیدنی آن است.

هتل‌های مشابه هتل داریوش کیش

هتل شایان کیش

زمانی که به سمت میدان ساحل جزیره کیش می‌روید، مجموعه اقامتی پنج ستاره‌ای به نام هتل شایان کیش را می‌بینید. این هتل در چهار طبقه ساخته شده و ۱۹۲ اتاق دارد. هتل شایان در جزیره کیش در فاصله کمی از اسکله تفریحی ساخته شده است. به همین دلیل جایگزین خوبی برای هتل داریوش کیش به حساب می‌آید.

مهمانان هتل شایان کیش می‌توانند از خدمات سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، فروشگاه، کافی‌شاپ و رستوران استفاده کنند. از این هتل کیش تا بیش‌تر مکان‌های مهم جزیره به اندازه کم‌تر از نیم ساعت پیاده‌روی فاصله دارید.

هتل ترنج کیش

در سال ۱۳۹۴ و در ابتدای جاده جهان، مجموعه اقامتی لوکس و پنج ستاره‌ای به نام هتل ترنج کیش افتتاح شد. ساختار اتاق‌های این هتل به‌صورت بته جقه بوده و یک طرح ایرانی را در ذهن گردشگران و ساکنان جزیره تداعی می‌کند. تمام ۱۰۰ اتاق هتل ترنج کیش کنار یکدیگر و روی آب قرار گرفتند.

اتاق‌های هتل ترنج جزیره کیش با ابعاد ۴۰، ۶۵ و ۱۲۰ متری قابل رزرو هستند. در کف تمامی اتاق‌ها، یک قاب شیشه‌ای وجود دارد و شما می‌توانید ساعاتی را در بالکن سوئیت خود وقت بگذرانید. علاوه بر اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های امپریال و رویال رو به دریا یا رو به غروب برای اقامت مهمانان وجود دارند. مهمانان عزیز می‌توانند از خدماتی مانند سونا، جکوزی، استخر، سالن بازی برای کودکان، سالن بیلیارد، رستوران‌ها، کافه و کافی‌شاپ هتل استفاده کنند.

هتل بین‌المللی کیش

در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا جزیره کیش، ساختمانی ۱۳ طبقه وجود دارد که به عنوان هتل بین‌المللی کیش در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. با توجه به تعداد ستاره‌های این هتل، قیمت اتاق‌های آن بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند. به همین دلیل مجموعه اقامتی بین‌المللی کیش، یک هتل اقتصادی پنج ستاره در جزیره کیش به حساب می‌آید.

شما می‌توانید اتاق‌های این هتل را از یک تخت تا پنج تخت و سوئیت‌های آن را رزرو کنید. بعضی اتاق‌ها نمایی رو به دریا دارند. فاصله کم این هتل بین‌المللی تا جاذبه‌های دیدنی کیش باعث شده مسافران بتوانند در زمان کوتاهی خود را به این مناطق دیدنی برسانند.

هتل‌های مشابه هتل داریوش کیش

هتل میراژ کیش

بلوار دریا یکی از اصلی‌ترین بلوارهای جزیره کیش است که تا جاذبه‌های دیدنی و مکان‌های مهم این منطقه فاصله کمی دارد. در این بلوار، هتل پنج ستاره، مجلل و نوسازی به نام هتل میراژ کیش در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. مسافران می‌توانند از خدمات استخر، سونا، جکوزی، کافی‌شاپ و رستوران این هتل استفاده کنند.

این ساختمان هشت طبقه، ۱۷۷ واحد اقامتی دارد و واحدهای اقامتی آن در انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت‌های یک خوابه جونیور، لوکس، رویال، پرزیدنتال و کاباناهای استاندارد و دوبلکس قابل رزرو هستند.

هتل‌های مشابه هتل داریوش کیش

رزرو هتل داریوش کیش و هتل‌های مشابه

در این مطلب توضیح دادیم که برای اقامت کیش، هتل داریوش کیش بهترین انتخاب برای رزرو اتاق است. اما در صورت تکمیل ظرفیت اتاق‌های این هتل شما می‌توانید یکی از اتاق‌های هتل‌های مشابه هتل داریوش کیش را رزرو کنید.

هتل شایان، ترنج، بین‌المللی و میراژ کیش را به عنوان هتل‌های مشابه در این مطلب پیشنهاد دادیم. اما از دیگر هتل‌های مشابه هتل داریوش کیش می‌توان هتل‌های پالاس، پارمیس، پانوراما، آرامیس پلاس، شایگان، مارینا پارک، امیرکبیر، کوروش، ویدا و ایران در جزیره کیش را نام برد.

شما می‌توانید اتاق دلخواه خود را در هتل داریوش جزیره کیش و هتل‌های مشابه آن از سایت علی بابا به‌صورت اینترنتی رزرو کنید. با رزرو هتل از علی بابا از خدمات متمایزی برخوردار می‌شوید. برای مثال همراه رزرو اتاق در هتل داریوش کیش، بلیط پدل برد رایگان برای یک نفر نیز دریافت می‌کنید. برای بررسی امتیاز هتل‌های پنج ستاره دیگر جزیره کیش کافی است به هتل‌های پنج ستاره این جزیره در سایت علی بابا سری بزنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha