۰ نفر

حادثه هولناک در جاده نهبندان- زاهدان

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبر: 814073
حادثه هولناک در جاده نهبندان- زاهدان

جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به تصادف ۴ دستگاه خودرو در محور نهبندان- زاهدان گفت: متأسفانه در این تصادف رانندگی ۱۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سرهنگ محمد امیر کاظمی صبح پنج شنبه در تشریح حادثه تصادف زنجیره ای در محور زاهدان به نهبندان در خراسان جنوبی اظهار کرد: در ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه صبح امروز اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۰ نهبندان- زاهدان داشتیم.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بعد از اعلام خبر بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل تصادف رفتند.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه ماموران مشاهده کردند یک سواری پراید شوتی حامل سوخت قاچاق که از نهبندان به زاهدان در حال حرکت بوده با ۲ سواری پژو ۴۰۵ و یک سواری پژو پارس برخورد کرده که در نتیجه این برخورد ۱۲ نفر مصدوم شده اند، ادامه داد: با همکاری مرکز فوریت های پزشکی از این تعداد ۳ نفر حالشان وخیم بوده که به بیمارستان منتقل یافتند.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در حال بررسی کارشناسانه است، یادآور شد: با توجه به اینکه سواری پراید حامل سوخت قاچاق بوده و در این سانحه باعث تخلیه سوخت در سطح جاده شده است رانندگان توصیه می کنیم که در رانندگی های خود از هر گونه عجله و شتاب پرهیز کرده و قوانین را مراعات کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha