۰ نفر

امیرعبداللهیان؛

درگیری در غزه هر لحظه می‌تواند از کنترل خارج شود

۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۷
کد خبر: 813415
درگیری در غزه هر لحظه می‌تواند از کنترل خارج شود

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هشدار داد «درگیری‌های جاری در غزه می‌تواند در هر لحظه از کنترل خارج و به تمام منطقه گسترش یابد».

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که امروز (سه‌شنبه) به منظور شرکت در اجلاس «مجمع جهانی پناهندگان» به ژنو سوئیس سفر کرده است، درباره گسترش درگیری‌ها در منطقه هشدار و گفت جنگ غزه می‌تواند هر لحظه از کنترل خارج شود.

طبق گزارش اسپوتنیک، دیپلمات عالی‌رتبه ایران همچنین با بیان اینکه آمریکا آشکارا از کشتن زنان و کودکان دز غزه حمایت می‌کند، گفت: «آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند حماس را حذف و با جنگ اسرا را آزاد کنند».

امیرعبداللهیان در سفر به ژنو، علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست مجمع جهانی پناهندگان، با برخی همتایان و نیز مسئولان بین‌المللی شرکت کننده در این اجلاس دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

علاوه بر موضوعات مرتبط با اجلاس، موضوع فلسطین و استمرار رایزنی ها برای توقف حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و کرانه غربی مورد پیگیری و اهتمام خاص وزیر امور خارجه کشورمان خواهد بود.

وزیر خارجه ایران، روز گذشته و دیدار نخست‌وزیر سوریه نیز گفت حمایت همه‌جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی مهمترین عامل تداوم تجاوز این رژیم علیه مردم بی‌دفاع غزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha