۳ نفر

طرح ضربتی کنترل بیمه خودروها آغاز شد

۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱:۳۰
کد خبر: 812458
طرح ضربتی کنترل بیمه خودروها آغاز شد

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، از آغاز اجرای طرح کنترل بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه به مدت یک ماه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ زرگران گفت: با توجه به اهمیت برخورداری از بیمه نامه شخص ثالث در کاهش بروز مشکلات قضائی برای زیان دیدگان ناشی از تصادفات، تأمین هزینه‌های درمان، جبران خسارات و…، پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، طرح کنترل تشدید بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه را با بهره‌گیری از حداکثر توان در قالب یک طرح ضربتی و فوق‌العاده از امروز به مدت یک ماه در شهرستان‌های غرب استان تهران در دستور کار قرار داد.

وی با تاکید بر مدیریت هوشمندانه و بدون تنش این موضوع با رانندگان، افزود: کنترل جدی و استعلام بیمه نامه وسایل نقلیه با بهره‌گیری از سامانه سپهر یا پایش دستی با اخذ تصویر بیمه نامه از راننده به صورت ویژه در تمامی معابر شهری و برون شهری به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

سرهنگ زرگران پیرامون اعمال قانون وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث خاطرنشان کرد: پلیس راهور در اجرای طرح فوق در برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک ضمن اعمال قانون، وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث را برابر ظرفیت‌های قانونی به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس راهور برابر ضوابط و مقررات موجود از ارائه هر گونه خدمات شماره گذاری، ترخیص و…، به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث خودداری خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha